|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduer
Det har de hatt på Ikea også. Brukte det på utgangsdøra om hadde et stort glassfelt på midten, samt et stuebord med glass i midten (alt "skrotet" på hylla under syntes altfor godt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduerEr så glad for at jeg bor i enebolig! Her har ingen direkte innsyn til hverandre. Nermeste nabo har derimot terasse rett ved trappa vår og er han ute hilser vi selvsagt (noen ganger kun med et hei og andre ganger prater vi en stund). Ellers har vi i de øverste husene en avtale om at vi kan gå gjennom hverandres hager, når vi skal til en annen nabo e.l Vi sparer da en omvei og det fungerer utmerket. Det går faktisk en sti gjennom hekken vår
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
Det er en spray, som riktignok lukter sterkt når du sprayer det på, som gjør vinduet helt sånn frostet. Det går med andre ord ikke an å se inn.
![]() |
#4 |
Fornøyd
|
Navn på vidundersprayen?
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
Skal høre med mannen når han kommer hjem. Jeg vet ikke hvor den er, og det er litt dumt om jeg gir deg navnet på sykkelolje i stedet.
![]() |
#6 |
Tåler regn
|
Går det an å se ut da |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ustabil
|
Nei, ikke hvis det er den typen spray vi har brukt på bodvinduene. Glasset blir hvitaktig, og ugjennomsiktig, men slipper lyset igjennom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduerNoen ganger er jeg ekstra glad både for å ha flotte naboer som ikke invaderer oss og for å ha en stor og relativt usjenert hage. Jeg hadde fått angst om noen kikket inn vinduet til meg og påtvunget nabokontakt er en av grunnene til at jeg aldri, aldri mer skal bo i samme hus som noen jeg ikke har valgt selv.
![]() |
#11 |
Fornøyd
|
Den eneste fordelen her er vel at kjøkkenbenken vår nå stort sett alltid er ryddig.
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduerHele den ene veggen i stua vår er gigantiske vinduer rett ut mot veien, en vei MANGE rusler tur på.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduerArken: Sprayen heter frostingsspray for vinduer. Kjøpes på Biltema. Visstnok.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduerJeg er redd jeg er en kikker... Men hvis jeg ser noen spise middag glaner jeg ikke. Jeg lurer bare på hvordan det ser ut, ikke nødvendigvis hvem som bor der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
#17 |
Fornøyd
|
Da tar jeg en kikk der. Det er viktig at greiene er enkle å få av, siden vi bare leier her for en kort periode.
![]() |
|
|