Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor får jeg ikke prikke?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 21:50   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvorfor får jeg ikke prikke?

Et lite spørsmål ang. prikker: Leste nettopp en interessant tråd. Likte et svar og ga en grønn prikk. Deretter var jeg enig med en annen bruker og ville grønnprikke henne også. Da fikk jeg melding om at jeg ikke kunne prikke denne personen før jeg hadde prikket noen andre ( Hvis jeg forsto det riktig.) Gikk inn på kontrollpanelet og sjekket om jeg hadde prikket feil første gangen. Det hadde jeg ikke. Hadde aldri gitt prikk til den siste personen før. Skjønner at dere må ha en sperre slik at ikke "venner" kan prikke hverandre i hytt og pine, men skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk prikke i dette tilfellet? Ingen big deal, men jeg bare lurer

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:53   #2
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke prikke?

Du må vel prikke noen før du kan prikke henne igjen antar jeg, slik der det på de fleste fora.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:58   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke prikke?

Det var altså ikke samme person du forsøkte å gi prikk til?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:34   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke prikke?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det var altså ikke samme person du forsøkte å gi prikk til?

Nei-det var det som var så rart. Har dobbeltsjekket...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 09:25   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke prikke?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei-det var det som var så rart. Har dobbeltsjekket...

Har du prikket denne personen før? For man må prikke 15 andre medlemmer før man kan prikke et medlem igjen. Hvis ikke vet jeg ikke, men skal rope på HP.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 11:59   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke prikke?

Aldri prikket personen før-har sjekket....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 22:47   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke prikke?

Du har totalt prikket 20 stk, prikker må spres til 15 før du får prikket samme person igjen. Om du forteller hvem du fikk meldingen på så kan jeg sjekke for deg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 22:26   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke prikke?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du har totalt prikket 20 stk, prikker må spres til 15 før du får prikket samme person igjen. Om du forteller hvem du fikk meldingen på så kan jeg sjekke for deg.

Søren, så ikke dette før nå. ( En mnd senere) Kom på problemstillingen igjen fordi jeg nettopp prøvde å prikke en bruker uten at det gikk. Denne brukeren stemmer det at jeg har prikket før, men da jeg skrev hovedinnlegget hadde jeg ikke prikket den personen før. (Skjekket flere ganger på kontrollpanelet mitt..) Dessverre husker jeg ikke nå hvem det var, men skal gi beskjed hvis det skjer igjen.
Takk for hjelp!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no