|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wall-EUff, jeg slet med å holde meg våken, men 9-åringene jeg hadde med meg elsket den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Administrator
|
![]() Sv: Wall-EJeg og storebror var å så den i går, kjempegøy! Litt dystre fremtidsutsikter, men ellers masse humor (for de små, og verbal humor for de av oss voksne som fulgte med (Tror den er enda bedre med engelsk tale)), fantastiske animasjoner. Storebror bare måtte ha Wall-E og EVA figurer når vi var på lekebutikken etterpå, så det fikk han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Wall-EHar akkurat sett den. Femåringen satt som fjetret under hele filmen, treåringen var opptatt av alt annet enn filmen og vi voksne er sånn passe imponert. Kort oppsummert.
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Wall-EDen får gode kritikker her (og de fleste andre steder, har jeg sett):
![]() |
#25 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wall-EVi så den på førpremiere forrige helg, snart 5-åringen satt som hypnotisert under hele filmen. Anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Administrator
|
![]() Sv: Wall-E
Kortfilmen var knall! Snart syvåringen lo så han skrek. Virkelig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wall-EVi syntes Wall-E var en kjempeflott film. Både mor, 14 åring, 10 åring og 6 åring elsket den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wall-EWall-E var en søt liten maskin han, men jeg kjedet meg gørr ihel gjennom filmen,det samme gjorde mannen, men ungene likte den og snakket om den lenge etterpå.
![]() |
#29 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Wall-EJeg kjedet meg også etterhvert. Av det jeg så, var scenene på jorda best. Etter det sank jeg lenger og lenger ned i stolen. De to små som var med (4 1/2 og snart 5), gadd ikke se hele, så jeg aner ikke om den tok seg opp igjen - vi gikk etter ca. 1 time.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Wall-EJeg trenger et kjapt resyme av slutten, jeg. Vi måtte nemlig gå før slutten, for jentene på fem syntes det var altfor skummelt. Så hva skjedde egentlig etter at Wall-E og EVA havnet i søppelet og var i ferd med å bli pælmet ut i rommet? |
![]() |
![]() |
#32 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Wall-EVi tenker å se denne i morgen. Men burde vi la 3-åringen forbli hjemme altså? Han er veldig glad i film, men aldri vært på kino før.
![]() |
#33 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Wall-EJeg må revurdere mitt syn på denne filmen, ettersom poden fikk opp øynene for den da vi så traileren sist vi var på kino. Jeg regner med mannen og barnet ser filmen sammen.
![]() |
#34 |
flisespikker
|
![]() |
#35 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wall-EJa, det var en kjempefin film! MK satt bomstille og med øynene klistret på lerretet gjennom hele filmen, han spiste ikke opp snopet sitt en gang ... Etterpå har han lekt masse med Wall-E-figuren han fikk i Donald denne uken, det virker som filmen har gjort inntrykk, ja.
![]() |
#36 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den var knallbra!
![]() |
#37 |
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mannen ville egentlig se den, men var forhindret. Jeg hadde lyst til å se den, og er glad for at jeg gjorde det, og ikke overlot det til mannen når han var ledig igjen. Vi pleier å dra hver vår tur, ettersom hvem som har lyst å se filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Wall-ELillegutt (3,5) fikk tilbud om å bli med tante og fetterne (8+10) på den forrige helg. Men jeg sa nei... Vi så traileren og syns den så litt voldsom ut for en 3 åring, iallefall på kino. Mulig jeg er litt hønemor, men det er 7 års aldersgrense og filmen var for lang. Jeg syns det er greit å være der sammen med han og forklare litt underveis, og å ha muligheten for å ta han med meg ut hvis han syns det ble kjedelig eller skummelt.
![]() |
![]() |
#40 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Wall-EJeg fikk bare se 30 minutter for lillebror ble så redd. Storebror syntes den var sånn passe. Jeg syntes den var rar. Mannen likte den heller ikke.
![]() |
|
|