|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Lager du middag hver dag?Jeg lager middag hver dag. Kommer hjem bortimot halvannen time før mannen, så det passer best sånn. Heldigvis liker jeg å lage middag.
|
|
|
#2 |
|
Ute på tur
|
Sv: Lager du middag hver dag?Jeg lager stort sett middag, siden det er jeg som er hjemme om dagen. Før permisjonen var det også jeg som stort sett laget middagen siden jeg stort sett hentet i bhg og derfor var først hjemme. I helgene deler vi på det.
|
|
|
#3 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du middag hver dag?Stort sett jeg som lager middagen. Vi deler på å rydde etterpå.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Lager du middag hver dag?Jeg gjør det nesten alltid, fordi jeg liker det.
|
|
|
#5 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du middag hver dag?Vi deler på. Jeg er oftest først hjemme og starter, men det er som regel mannen som avslutter. I helgene lager han så godt som all mat. :forelsket:
|
|
|
#7 |
|
Er frisk!
|
Sv: Lager du middag hver dag?Jeg lager middag nesten hver dag ja. Stort sett enkle retter fra "bånn" med poteter, gulrøtter, broccoli, løk, champignon og/eller blomkål og kjøtt eller fisk ved siden av. Men bruker også Toro - for eksempel til lasagne og bernaisesaus. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du middag hver dag?Jeg lager middag hver dag, men så er jeg hjemmeværende og han i jobb så da er det naturlig.
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted" Sist redigert av Nuta : 16-09-08 kl 08:38. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du middag hver dag?Vi deler på oppgaven. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Lager du middag hver dag?Nå som jeg er i permisjon er det selvsagt jeg som lager middagen, da står den ferdig på bordet når han kommer hjem. Når vi begge er i jobb, så er det den som kommer først hjem som lager mat. Vi er jevngode på kjøkkenet, men mannen lager som oftest festmaten for det synes han er utrolig gøy.
|
|
|
#11 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du middag hver dag?Det er vanligivs meg som gjør det. Jeg liker det best og er flinkest. Pappamannen gjør det hvis det er mest praktisk, eller jeg vil slippe.
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Lager du middag hver dag?Det er stort sett mannen som lager maten i heimen, han liker det best og er tidligst hjemme fra jobb. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du middag hver dag?Omtrentlig fordeling med 3 deler meg, 1 del Kjæresten, 1 del Eldste, 1/2 del Mamma og 1+1/2 del Middag? Hva er det for noe? |
|
|
|
![]() |
|
|