|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Har du skinnsofa eller stoff sofa? | |||
| Skinn |
|
91 | 41,94% |
| Stoff |
|
125 | 57,60% |
| Har ikke sofa |
|
1 | 0,46% |
| Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har stoffsofa og det har aldri vært noe problem med ei lita grisete jente her. Men, trekket kan tas av og vaskes i vaskemaskinen og det er kjempekjekt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sofa - skinn eller stoffIset: Hvor er den sofaen fra? Når jeg tenker etter var den forresten rålekker i skinn...
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi hadde skinnsofa når poden ble født, og godt er det slik som han gulpet. Det var ikke lite vi måtte vaske av sofaen. Men når vi flyttet kjøpte vi en ny stor deilig sofa i mikrofiber. Den er ganske enkel og grei å vaske av, men jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke skinnsofaen når jeg skal amme nå når nestemann kommer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Sofa - skinn eller stoff
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tørket melkesprut (fra puppen) av sofaen
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi kjøpte ny sofa for 2 år siden og det falt oss aldri inn at vi skulle ha noe annet enn skinn. Da var vi prøvere på nr 3 også og så jo for oss at han skulle fly rundt og grise i stua.
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har to mørkebrune skinnsofaer, og selv om jeg syns stoff er hakket mer behagelig er jeg fornøyd med valget. Sofaene ser fortsatt helt nye og fine ut etter 4 år, det hadde garantert ikke stoffsofaer gjort i vårt hus. (Vi har et par i stoff også, så jeg vet...) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi kjøpte skinnsofa, Arild fra IKEA. Superfornøyd. Men ikke så kosemoze som den forrige stoffsofaen. Man må ha nok med puter og tepper for å lage kosestemning, det er viktig.
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har hele tiden hatt skinnsofa og det er jeg glad for. Christian gulpet ganske mye når han var baby og etterhvert som han ble større søler han en del i sofaen. Vi kjøpte ny sofa i mai i år og det ble ny skinnsofa. Selv om Christan har blitt 8 år søler han fremdeles i sofaen. Lenge leve skinnsofa. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bare sær
Sv: Sofa - skinn eller stoffJeg kjøpte denne i sommer:
|
|
|
#10 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har skinnsofa. Fikk mammas galme, når hun kjøpte seg ny. Den er ikke slitt og ser egentlig nesten ny ut...den er helt grei, men hadde jeg hatt penger til å kjøpe ville jeg helt klart byttet den ut |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hvor: Akershus
Sv: Sofa - skinn eller stoffOffwhite stoffsofa....
|
|
|
#12 |
|
Den som gir seg...
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har sofa i stoff nå. Har hatt skinn. Hva beste blir? Det er jeg i tvil om. Jeg synes at sofa i stoff er mye mer behagelig i bruk enn skinn. Det blir ofte klamt og kaldt, men mtp varighet er jeg ikke i tvil...
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Sofa - skinn eller stoffStoff, synes det er mest behagelig. Er nok mer upraktisk enn skinn, men vi har ikke gitt all verden for den, så vi får heller bytte den ut når den blir for stygg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Sofa - skinn eller stoffSkinnsofa. Er veldig glad for det med tanke på alt klisset som har havnet i den i løpet av den tiden vi har hatt barn. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har skinnsofa. Hadde tidligere stoffsofa.
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har stoffsofa, men ønsker meg skinn! Stoff er utrolig upraktisk med barn, jeg har gitt opp vår heller medtatte stoff sofa.
|
|
|
#18 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi kjøpte skinnsofa sist. Hadde egentlig lyst på en ganske dyr variant, men er glad vi gikk for en rimeligere. Man kan jo bli lei med årene, så den skal nok byttes bare jentene blir litt større.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har brun skinnsofa, stramt/glatt skinn. Og alt av smuss vises SÅ godt, må vaske sofaen så ofte. Men du verden hvor enkelt det er å bare tørke av sofaen hvis den er blitt skitten! Neste gang blir det nok også skinn, men antageligvis grovere skinntype. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
WF: BNBE
Sv: Sofa - skinn eller stoffVi har arvet en skinnsofa med 2 stoler. Det er ikke den fineste sofaen jeg har sett, men hver gang Snuppa og mannen søler priser jeg meg lykkelig for at vi ikke kjøpte den lekre lyse stoffsofaen vi så på. Det får heller bli når vi ikke har barn under 10 år! (Eller kanskje når mannen flytter ut. |
|
|
|
![]() |
|
|