Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 21:57   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

I voksen alder har jeg ikke fått tak i støvletter fordi leggene er så feite. Nå som jeg har gått ned 25 kg har leggene blitt LITT tynnere, men ikke i nærheten av å være tynne nok til vanlige støvletter. Er det ikke meningen at jeg skal finne meg noen?

Hvor kjøper dere det? Jeg har sett på Duoboots, men synes det er litt skummelt å kjøpe støvletter uten å kunne prøve. Noen råd??

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 21:59   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

duoboots er genialt
Jeg har kjøpt 3 par der nå - det første paret var bittelitt trangt men det gikk seg til - de to siste har sittet som et skudd (gikk opp 2str i leggvidde)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:14   #3
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Jeg og har bestilt på duoboots. Kjempe gode.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:23   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.211
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Jeg har ikke akkurat tykke legger, men jeg har kraftige leggmuskler og dermed stor nok omkrets på det tykkeste til at mange støvletter blir for trange. Jeg kan finne mange støvletter i vanlige skobutikker, men må finne meg i at ikke alle passer. Jeg har tynne ankler, så støvletter "for store damer" blir feil. Prøvde det en gang i en butikk for store størrelser. Jeg har også et par fra Duoboots, det er veldig fint å kunne bestille akkurat det målet som passer best. Bra service på mail også hvis man lurer på noe angående de forskjellige modellene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:25   #5
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Jeg har bestilt fra duoboots, men tok i for mye så de var alt for store.
Nå har jeg målt mer nøyaktig og venter på nye.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:27   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.094
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Jeg har skikkelig ekstremttykke legger, og fikk støvletter av faren min til jul. En ide han hadde kommet på helt selv ...... hvor fikk han det fra? Jeg ble uansett uendelig glad.

De var visstnok kjøpt på en stor-mote forretning i akersgata, og de skal ha mange forskjellige. Men billige var de visst ikke.




Hva er dette duoboots som dere snakker om?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:30   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Jeg har legger i gigantversjonen. Har to par støvletter. Ett par med snøring hele veien og glidelås i siden, kjøpt i Praha, får jo ikke annet enn strømpebukser oppi, men de duger. I fjor hadde OBS! et tilbud på vinteren med stor vidde i skaftet, da kjøpte jeg et par pene sorte støvletter. Angrer på at jeg ikke kjøpte bruke også ! De har bredt skaft og i tilegg strikkinnfelling.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:31   #8
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.326
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Her har jeg sett at Zizzi (stormote) har fått inn støvletter som er vide i skaftet. Fine var de også! Jeg har vurdert å prøve de.
Bør seriøst kjøpe noen nye støvletter, men er ikke enkelt å finne. Det finnes vel sånn spray man kan spraye de med slik at skinnet utvider seg om de er bittelitt trange også.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:32   #9
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.189
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Problem her også. Superflaut når damene i butikken er SIKKER på at de med vidt skaft skal passe, og jeg ikke er i nærheten av å få igjen glidelåsen. Blir ikke bedre av at jeg bruker str 36, for de har enda smalere skaft enn større støvletter.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:33   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Jeg fant meg endelig støvletter vinteren som var. Har tatt de fram igjen nå og er fortsatt veldig fornøyd med dem. De er utrolig gode å gå i. De er fra Ingvild by Klaveness. Håper de kommer med flere modeller nå i høst/vinter.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:37   #11
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Her har jeg sett at Zizzi (stormote) har fått inn støvletter som er vide i skaftet. Fine var de også!

Å, håper de fortsatt har når oktoberlønna kommer.

(Tør ikke kjøpe sko på nett, er fryktelig kresen, og hater vonde sko...)

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:51   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.211
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

http://www.duoboots.no/

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:53   #13
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.925
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Bekvema skor, butikk i Oslo har visst støvletter med forskjellig vidde.

Annonserer ofte i Aftenposten.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:02   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.094
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Takk for link til duoboots.

Jeg lurer på om jeg må teste ut disse:

Hva tror dere?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:07   #15
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Det går an å gjøre de større hos skomakeren hvis de er i skinn, koster rundt om et par hundre.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:10   #16
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Duoboots.

Jeg måler 42 cm rundt leggen så jeg kan bare glemme å kjøpe vanlige støvletter. Det står alltid skaftevidde 34-36 eller noe. Yeah right.

For 1 år siden eller noe kjøpte jeg et par fra duoboots og var veldig fornøyd. Ble levert på døren til og med.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:10   #17
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Takk for link til duoboots.

Jeg lurer på om jeg må teste ut disse:

Hva tror dere?

Den var fin.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:14   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Skoringen har hatt støvletter før med elastisk skaft.

Jeg har et par med det og de er veldig behagelig å ha på.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 08:17   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Duoboots.

Jeg måler 42 cm rundt leggen så jeg kan bare glemme å kjøpe vanlige støvletter. Det står alltid skaftevidde 34-36 eller noe. Yeah right.

For 1 år siden eller noe kjøpte jeg et par fra duoboots og var veldig fornøyd. Ble levert på døren til og med.

Da har vi mer enn bryllupsdagen felles

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 08:21   #20
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her?(som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Da har vi mer enn bryllupsdagen felles

Heeey.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no