Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Husmorspørsmål for viderekomne ...

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-08, 23:35   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.476
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Husmorspørsmål for viderekomne ...

Hvordan merker jeg de ørtogførti Ullvangsokkene til barna mine? På en måte som ikke medfører sying eller stryking

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 23:38   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.107
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Med klistrelapper! Tror jeg bestilte fra Presis.no sist.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 23:42   #3
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Tekstilpenn

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 23:44   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Ikke merking eller stryking? Da må du bruke sånne stifter.

  Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 23:45   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.107
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ikke merking eller stryking? Da må du bruke sånne stifter.

Neida, du bare gnir dem på. Funker veldig bra.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:01   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Sprittusj brukte jeg på ullsokkene til mine unger.
(sånne kjøpte ullsokker altså)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 11:56   #7
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Neida, du bare gnir dem på. Funker veldig bra.

Rart egentlig at klistrelappene sitter så godt på ull. Nesten umulig å få av igjen etter en tid.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 14:20   #8
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Sprittusj brukte jeg på ullsokkene til mine unger.
(sånne kjøpte ullsokker altså)

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 14:21   #9
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.615
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Taggit

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 14:37   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Taggit

Det var det forsøkte å si lenger opp her. Kom tusan meg ikke på hva de het
Taggit er supert. Økonomisk er det også, for lappen kan taes av igjen og brukes flere ganger.

  Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 14:39   #11
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.615
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det var det forsøkte å si lenger opp her. Kom tusan meg ikke på hva de het
Taggit er supert. Økonomisk er det også, for lappen kan taes av igjen og brukes flere ganger.

De er geniale.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 14:54   #12
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Hva er taggit?

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 16:24   #13
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...




Jeg er veldig fornøyd med taggits, bruker det mest på ulltøy, ellers er merketusj min beste venn.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:02   #14
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Taggit såg kjempesmart ut. Kvar kjøper ein slikt?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 15:31   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Jeg har hørt at det går an å legge opp gardiner med taggits.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 16:07   #16
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.




Jeg er veldig fornøyd med taggits, bruker det mest på ulltøy, ellers er merketusj min beste venn.

Dette så jo smart ut. Men til små ullsokker tror jeg klistrelappene fra presis er bedre.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 22:04   #17
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.420
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husmorspørsmål for viderekomne ...

Hva med tekstiltusj?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no