|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VannkokertrådJeg har denne og er veldig fornøyd! man kan stille den inn på 40,60,80 eller 100 grader, den har også en "keep warm" funksjon:
|
|
|
#2 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Vannkokertråd
Er det glass eller stål?
|
|
|
|
#4 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VannkokertrådMener du den titteluken, den er gjennomsiktig ja, resten er av stål og plast, lokket oppå tas helt av så du kan fint se oppi.
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: VannkokertrådVi har Siemens Porsche, nyeste utgaven. Er veldig fornøyd med den.
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: VannkokertrådVi har en sånn svart Braun-sak som flere har. Kjøpte den tidligere i år etter at mange her inne hadde anbefalt den. Vår funker dårlig. Den slår seg av mange ganger, slik at man må starte den opp igjen og igjen før vannet endelig blir kokt. Først trodde vi det var en sånn sikkerhetsfunksjon, at vi hadde satt den på i mens den var våt under eller noe ... Men den har blitt verre og verre. Vi har selvsagt ikke klart å ta vare på kvitteringen, men jeg lurer på om jeg skal kontakte Braun direkte for å sjekke om de er serviceinnstilte ...
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Det gjør vår også. Og vår er hvit, skitten og fra 2002 da vi hadde vår første laskebaby. :ønsker seg ny til jul:
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Vi har denne, og induksjonsovn, og det går kjempefort å koke opp vann, den piper når den er ferdig, og er fin å helle fra.
|
|
|
#11 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: VannkokertrådVi har en liknende (fløytekanne) fra IKEA til en tienedel av prisen, har hatt den i mange år og vi savner vel egentlig ikke vannkoker.
|
|
|
|
#12 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg ønsker meg induksjonsovn.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: VannkokertrådJeg har også den over her, men jeg ønsker meg en litt mer ...fancy en, som ser litt penere ut på benken. :shallow: |
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VannkokertrådMin mor skal garantert ikke ha den stående fremme, kommer ikke til å bli masse brukt der, men hun sier hun ønsker seg ny. Den gamle er nok 10 år gammel og har sånn dings inni og begynner å bli dårlig.
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
Sv: VannkokertrådJeg har en stilig rød en jeg kjøpte på ferien i fjor. Nå som vi har induksjon så ser jeg ikke behovet lengre. Setter på vannet, finner frem kopp og velger te og så er vannet ferdig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
|
|
|
|
#18 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: VannkokertrådHar fått streng beskjed fra kjemiker/yrkeshygieniker-foreldre om å kun bruke vannkokere i metall. Plast som varmes opp avgir oftest slemme stoffer.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: VannkokertrådMin Braun (?) vannkoker avgikk ved døden for et par dager siden og jeg MÅ ha ny (har ikke induksjonskomfyr). Hva kjøper jeg? Den brukes altså daglig. Trenger ikke være så pen å se på.
|
![]() |
|
|