|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får barna være med å pynte treet?Her er barna ikke med, og julens mest magiske øyeblikk er å komme ned lillejulaften og se at alt er pyntet og klart. Ungene elsker den overraskelsen hvert år. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får barna være med å pynte treet?Her er det jeg som pynter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Får barna være med å pynte treet?Ja, ungene er med!! Pynter lillejulaften og det er så utrolig koselig. Setter på julemusikk og så går vi omkring og setter frem julepynt i huset og så pynter vi treet.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får barna være med å pynte treet?Nei. Treet pyntes etter at han har lagt seg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Får barna være med å pynte treet?Mine er med å pynter ja. Det er tradisjon det |
|
|
|
#6 |
|
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får barna være med å pynte treet?Akkurat dette diskuterte vi også her om dagen. Mannen har alltid fått være med mens hos oss har tradisjonen vært at barna sto opp til pyntet tre på julaften. Etter å ha lest denne tråden, heller jeg mot å la henne være med.
|
|
|
#8 |
|
Viser tenner
|
Sv: Får barna være med å pynte treet?Vi pynter sammen hele gjengen; jeg og mannen pynter øverst og barna fra midten og ned.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får barna være med å pynte treet?Ja, dei er med, eller Oda har vore med, Hanna var ikkje født forrige jul. Synes det er veldig sjarmerande med kuler hengande tett i tett nederst på treet eg, og Oda koser seg med å få vere med. |
|
|
|
![]() |
|
|