Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Liftgardin på stang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-08, 18:50   #21
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liftgardin på stang

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Det doble vinduet og det ved spisestuen er 120 cm høyt fra karm til karm. Det er jo de som er de bredeste. Der vil det gå å ta stoffet som du sier. Lurt. Det siste er 170 høyt, men bare 120 bredt, så der er det ikke noe problem. Men lurer på om jeg bør lage to liftgardiner til det doble vinduet? Hva tror du? Det er jo bare en stang, men kan jo henge to på den allikevel.

Men usikker på hvordan jeg skal få festet liftgardinen. Må se litt.

Jepp, to stk ved siden av hverandre er fint!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 19:12   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liftgardin på stang

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Kanskje du kan bruke bredden på stoffet som høyden?

Det kan være risky business, men det kommer an på stoffet. Det må jo gå i trådlengden ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 19:51   #23
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liftgardin på stang

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det kan være risky business, men det kommer an på stoffet. Det må jo gå i trådlengden ...

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 22:51   #24
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liftgardin på stang

Tror jeg satser på sett fra Stoff og Stil. Men hva slags stoff skal jeg bruke da, Salt? Tror du dette funker eller blir det for tynt? Burde det vært noe mønstrete i stoffet eller skal det være helt ensfarget? Hva med denne?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 00:24   #25
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Liftgardin på stang


Sånne vil jeg også ha!

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 15:05   #26
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liftgardin på stang

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Tror jeg satser på sett fra Stoff og Stil. Men hva slags stoff skal jeg bruke da, Salt? Tror du dette funker eller blir det for tynt? Burde det vært noe mønstrete i stoffet eller skal det være helt ensfarget? Hva med denne?

Den sorte linen fra Stoff & Stil tror jeg funker kjempebra!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no