Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 20:06   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Æ å.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:09   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har lagt merke til at enkelte av FPerne har forumvenner av meg (fra andre forum) på vennelistene sine.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:25   #3
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har også en navnesøster på facebook.

Gammel 20-11-08, 20:25   #4
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser at jeg sannsynligvis har en fjern arbeidskollega her inne. :nysgjerrig:

Og en felles irl-venn. :enda mer nysgjerrig:

Sist redigert av Dali : 20-11-08 kl 20:36.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:31   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er spik spenna gærne.

Men det var ingen jeg kjente som jeg ikke visste om, i hvert fall. Puh.

:Jeg er så paa-raa-noid:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:43   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir nesten bare irritert over å ikke vite - og ha kontroll.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:47   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

guniss, gjør som meg - tipp vilt, og vær sikker på at du har rett. Hvem skal overprøve deg, liksom?

- No. 4 -
Gammel 20-11-08, 20:49   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Dette var moro.
Jeg har også en navnesøster! Og jeg har funnet et par stykker som kjenner noen "der ute" som jeg kjenner.

Gammel 20-11-08, 20:51   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Øi! Jeg fant en med felles kompis utenfor FP. Som jeg ikke kjenner.

- No. 4 -
Gammel 20-11-08, 20:54   #10
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant to stykker med felles venner. Altså en hver.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:57   #11
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Verden ble alt for liten etter Facebook. :melder meg ikke som fan om det smalt:

Men jeg la merke til Molos navnesøster. Det var morsomt. Og ja, jeg stirret tåpelig på bildet i en evighet før jeg skjønte at det ikke var Molo.

Gammel 20-11-08, 21:02   #12
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Verden ble alt for liten etter Facebook. :melder meg ikke som fan om det smalt:

Men jeg la merke til Molos navnesøster. Det var morsomt. Og ja, jeg stirret tåpelig på bildet i en evighet før jeg skjønte at det ikke var Molo.

Du synes ikke jeg var så lik meg du heller nei?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:06   #13
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Du synes ikke jeg var så lik meg du heller nei?

Nei, det var i grunn ikke grenser for hvor ulik deg du hadde blitt. Nebbet var borte og alle ting.

Gammel 20-11-08, 20:57   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke folk bare SKRIVE nicket sitt da, i profilen.

Gammel 20-11-08, 21:06   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Fant ei som har ei felles venninne (ikke nett) med meg. :sende mld:

Gammel 20-11-08, 21:09   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har felles venner med flere,- men aner ikke hvem de er! Altså, de felles vennene har jeg full kontroll på, men aner ikke hvem FP-damen (eller mannen, i ett tilfelle) er. Men om dere kjenner meg igjen, så gi lyd, da!

Sist redigert av Palmen : 20-11-08 kl 21:31.
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:28   #17
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg oppdaget plutselig mamma'n til en i barnehagen/svømminga og fikk litt hakeslipp. Det viste seg at hun slang seg med på FP i dag etter å ha sett at jeg ble "fan" på Facebook. Koselig det da.

Hvis noen kjenner meg igjen på noe vis, så håper jeg dere gir lyd.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:31   #18
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lever ihvertfall i den tro at INGEN kjenner meg. Jeg kjenner igjen folk her som har lagt ut bilder på FP, men ingen venner i RL.

Gammel 20-11-08, 21:56   #19
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har felles venner med flere,- men aner ikke hvem de er! Altså, de felles vennene har jeg full kontroll på, men aner ikke hvem FP-damen (eller mannen, i ett tilfelle) er. Men om dere kjenner meg igjen, så gi lyd, da!

Samme her! Noen av de er fordi den felles vennen er medlem her inne, men et par stykker hadde venner som jeg har fra helt andre deler av livet. Verden er ikke stor, gitt!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:52   #20
Honey
Aktiv

Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man kan edit settings på wallen(for et språk) så gruppehistorier ikke kommer opp i det hele tatt.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.