|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julepynt!Her blir det nok mye hvitt, sølv og sink. Jeg foretrekker, i likhet med flere andre her, engler fremfor nisser.
![]() |
#43 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Julepynt!
En liten lys idè poppa opp i hodet mitt før jeg la meg, og jeg gikk og sjekket om det kanskje VAR de putene som lå i sofan nå og, men med annet trekk utapå!?!?
![]() |
#44 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julepynt!Jeg har nettopp pyntet med denne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Julepynt!Vi har hengt opp adventstjerna, kjøpt amaryllis og nå skal jeg ned i boden å hente opp mer julepynt.
![]() |
#49 |
Har bakt søte kaker
|
Jul ute, jul inne,
![]() |
#50 |
trenger lading
|
![]() Sv: Julepynt!Jeg har også hengt opp nå, men ikke slått på lysene, det gjør vi i morgen tidlig.
![]() |
#51 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julepynt!I år har jeg pyntet med sølv, hvitt og lilla. Mye engler, perlepynt osv..
![]() |
#52 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Julepynt!Jeg har hatt jul i hvitt og gull/sølv de siste tre årene. I år blir jula rød. Stua er lys grå, sofaen helt lys. Fant ut at mørk rødt og mørkt brunt passer perfekt inn.
![]() |
#54 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Julepynt!Adventstaken er oppe, med lysene klare til å tennes.
![]() |
#56 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julepynt!Finner ikke adventsstaken jeg heller, vet heller ikke hvor esken med julepynt har blitt av (flyttet i februar - så da må man begynne å lete gitt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Julepynt!Vi har adventsstjerne (som slukkes julaften), adventsstake, brenner kongerøkelse i en veldig enkel røkelseslampe, og pynter ellers med juletre som tas inn lille julaften og kastes ut igjen trettende dag jul. |
![]() |
![]() |
#58 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Julepynt!FInner dere fram hele jule 1.søndag i advent?
![]() |
#59 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Julepynt!Jeg har fått pyntet litt i allefall! Her er det jeg har gjort så langt. Skikkelig utfordring faktisk, å skulle pynte med de få tingene som er her (ikke mine egne ting), og de få tingene jeg har spandert på oss å kjøpe inn.. Men, det ble nå greit!
![]() |
#60 |
Har bakt søte kaker
|
Henger ikke frem hele jula nei. Vi har:
![]() |
|
|