Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Drikkeskravle tråd?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-08, 23:35   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikkeskravle tråd?

Stille i natt Obelix ?

Savner jobb kjenner jeg. Sykemeldt på 2.uka, skal være borte 3 til.

Gammel 13-12-08, 23:37   #2
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dersom Skvetten lusker i hagen og klatrer opp stigen og banker på soveromsvinduet blir det nok fødsel ja. Spesielt om hun ser ut som avataren sin. Hva i all verden (hvem?) er det bilde av?

Og Nasse, ja jeg hadde nok vært litt nervøs jeg og da ja.

Gammel 13-12-08, 23:38   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Dersom Skvetten lusker i hagen og klatrer opp stigen og banker på soveromsvinduet blir det nok fødsel ja. Spesielt om hun ser ut som avataren sin. Hva i all verden (hvem?) er det bilde av?

Gjøre en god gjerning i natt jeg da.
Det er da en julekledd Grinchen. Vakker ikke sant?

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:39   #4
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I den første beskjeden så presterte de å si at flyet hadde tekniske problemer. FLyet stod rett utenfor gaten så vi så jo hva som skjedde - brannmenn, brannbiler og røykutvikling. Litt av et teknisk problem får en si.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:41   #5
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Tror det tar tid hvis du skal vente på Skvetten. Litt langt å gå.
Jeg derimot, kan sparke en tur din vei og gi deg en skikkelig støkk så bitteliten kan komme ut tidsnok til at du er i full vigør til julaften.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:39   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Stille i natt Obelix ?

Savner jobb kjenner jeg. Sykemeldt på 2.uka, skal være borte 3 til.

Her er det alltid stille

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:59   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Her er det alltid stille

Hehe, ja det er det ikke hos oss om natta.

*Sender en tanke til jentene på legevakta nå en lørdagsnatt i julebordsesongen og uten politi i byen. *

Gammel 13-12-08, 23:34   #8
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Men da skvetter ikke knøtten i magen...

Hoppe inn døra og rope litt. Luskeskvett på ropetur.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:41   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 13-12-08, 23:44   #10
Dali
Glad

Dali sin avatar

Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men ming, du er da langt fra så skummel som Skvetten, ref bildet fra Sitron over her.

Gammel 13-12-08, 23:45   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Men ming, du er da langt fra så skummel som Skvetten, ref bildet fra Sitron over her.

Skvetten snakker med Supermann og får være med ut å fly som et jagerfly over himmelen.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:44   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Takk Sitron!

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:45   #13
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Ved nærmere ettertanke er det nok sannsynlig at Skvetten gjør Beata mer skvetten enn uskyldige meg, tross avstand, så jeg utsetter tjuvlån av naboens spark inntil videre.

Gammel 13-12-08, 23:55   #14
Skvetten
Passiv

Standard

Ved nærmere ettertanke er det nok sannsynlig at Skvetten gjør Beata mer skvetten enn uskyldige meg, tross avstand, så jeg utsetter tjuvlån av naboens spark inntil videre.

Da blir sikkert naboens unger glade tenker jeg.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:57   #15
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

De hadde forhåpentligvis sovet over tjuvlånet. Innen de hadde våkent i morgen tidlig, hadde jeg og sparken vært tilbake, og Beata vært i aktiv fødsel.

Har du fått kontakt med Supermann, eller, Skvetten?

Gammel 14-12-08, 00:00   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Har du fått kontakt med Supermann, eller, Skvetten?

Prøver å leke svakelig kvinne i nød.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:59   #17
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror Supermann sover.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 00:01   #18
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Supermann jobber sikkert natt for å kompensere for manglende politi i disse julebordstider.

Gammel 14-12-08, 00:03   #19
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Supermann jobber sikkert natt for å kompensere for manglende politi i disse julebordstider.

Jepp !

Gammel 14-12-08, 00:07   #20
Dali
Glad

Dali sin avatar

Standard

Misunner ikke legevaktgjengen din Susse. Her kom politiet jammen kjørende fem minutt etter første samtale, og det var jo bare en skumlis, ikke blind vold eller fyll eller noe som helst. Lenge leve Bøgda!

Nei nå går jeg og pøker. Eller hva det nå var Sitronen kalte det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.