|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Drugs under svangerskapet
1000 takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Drugs under svangerskapetDa er jeg enig med Billa at legen bør sjekke med RELIS først, evt. Og hvis jeg ikke hadde vært så lite PK, hadde jeg lagt til at jeg hadde latt være.
![]() |
#4 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drugs under svangerskapetJeg blir veldig trøtt av Polaramin.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drugs under svangerskapetJeg kjenner det ikke en plass at jeg har tatt polaramin (noe jeg forøvrig bare har tatt når jeg har vært gravid). :hjelpsom:
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drugs under svangerskapetVallergan er definitivt den eg blir trøyttast av!
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Drugs under svangerskapetNei, egentlig trenger du bare høre min. Alle andre kan holde kjeft.
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Drugs under svangerskapet
Morfin til spanjolene, heroin til turen og epidural til fødselen.
![]() |
#18 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Drugs under svangerskapetJeg har jo til og med brukt :datapunkt: korrekt. :snufs: Ja, for det var ikke jeg som var gravid. Kanskje det var feil allikevel, eller kanskje det ikke har gått så bra for meg. :undre: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Drugs under svangerskapetEr det feil å være enig med Sitron også, nå, da?
![]() |
|
|