|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Det er og blir meg. Alle gaver, julekort, baking, handling osv. er meg. Gubben tar gjerne opp treet og pynter det med barna. That's it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Her i heimen er det nok mor, men hos min pappa og hans samboer, der er det fatter'n som er julesjef! Han steker medisterkaker, og lager smultringer, og ordner verre. Kjøper gavene "sine" selv, og sørger for serveringen av akevitt (en særdeles viktig oppgave har jeg skjønt). Synes han er flink jeg! Og ingen lager medisterkaker som pappa'n min!
![]() |
#6 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Det aller meste gjør nok jeg men også fordi jeg liker det. Mannens ansvar er å bake/pynte pepperkakehuset med jentene og da har ikke jeg adgang til kjøkkenet. Han må også ta frem og sette treet i stuen samt ta ned diverse juleesker fra loftet. Også¨er han veldig flink til å støvsuge da |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg har mann til slikt. Han steker medisterkaker nå, og planlegger å fryse resten av dem og spare dem til julaften. Han har visst kjøpt juletre og julenek og en del annet også.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Det er meg som står for alt unntatt utendørspyntingen. Det er dog litt urettferdig å si det slik, fordi jeg har hatt fri i en uke, og da var det naturlig at jeg skrev julekort og handlet inn gaver og sånt. Tidligere år har vi gjort det meste sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg gjør det meste. Kommanderer gubben rundt og sånn på handling, pakkesending/henting + med vaskebøtta, men jeg ordner og organiserer det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg handler gaver, fikser julekort, baker og pynter. Mannen vasker, bærer det jeg ber han om å bære, flytter på det jeg ber han om å flytte, skryter av sin flinke kone og lager all julematen (inkl. frokostene.) Fin fordeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Det er meg. Av en eller annen grunn har det bare blitt sånn. Han deltar i julevasken under tvang.
![]() |
#13 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Du er Gerd Brantenberg i dag, Fisk?
![]() |
#14 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg tenker de store juletankene.
![]() |
![]() |
#16 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Mannen lager maten julaften. Jeg pynter, kjøper julgaver og vasker. Han hjelper til med det jeg ber han om.
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?
Ikke faen! Nok er nok! Hvorfor er alltid mannen kokk?! :i krigshumør på torsken og mennenes vegne:
![]() |
#19 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?
... jeg har vært kvinnelig diabetiker, sånn hormonelt sett. Teller det?
![]() |
#20 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg henter juletre og lager julemiddagen. Dessuten besørger jeg drikking av juleølet og skjenker akevitten, og lager julekortet.
![]() |
Emneord |
likestilling |
|
|