|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
| Se resultatene: Har du lest Terry Pratchetts bøker? | |||
Selvfølgelig! Har lest alt, eller vil lese alt!
|
|
33 | 44,00% |
| Har lest litt, og er lunken. (Og formodentlig uten sans for humor.) |
|
7 | 9,33% |
| Nei, vettuhva. |
|
21 | 28,00% |
| Dustepoll. (As if!) |
|
14 | 18,67% |
| Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Stort sett alt. Det skulle nå ellers bare mangle. Seff på engelsk, samt to på tysk bare for å øve litt språk (IKKE det samme overhodet).
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Jeg skylder på både Skilpadda og Tinetoff, ang både Pratchett og Fforde, så jeg føler at jeg står i evig takknemlighetsgjeld til dem.
|
|
|
|
#10 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?
Fforde så jeg ikke helt det store med. Kanskje jeg prøvde feil bok? Det samme med Tom Holt.
|
|
|
#11 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Jeg skylder på FP for at jeg har fått øynene opp for Pratchett, og også for at jeg får for lite tid til å lese.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Nei, men serien har stått på må-lese-lista mi i ti år snart. Nå finnes det jo oversiktlige skjema som forteller hvor man skal starte i hvert fall. Men bøkene er jo veldig små da. Jeg leser stort sett mursteiner. |
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eklektisk
|
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?
Hvor finnes det oversiktlige skjema? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Jeg liker Death-serien også, selv om hekseserien og vaktserien muligens er bedre. Jeg liker Death, er vel riktigere å si - men han er vel den eneste personen som er med i alle bøkene, så ham treffer man jo på uansett.
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Manglet et alternativ for meg, har ikke hørt om forfatteren engang.
|
|
|
#20 |
|
Fjott
|
Sv: Har du lest noe av Terry Pratchett?Jeg skal få lest dem en gang, men har ikke somla meg til det enda. Har en storebror som har mast om disse bøkene så lenge jeg kan huske. Han har for lengst dratt med seg mellombror, så nå må vel jeg snart begynne også.
|
![]() |
|
|