|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Nespresso-drikkere: Hvordan drikker du din nespresso?Tja, jeg syns velkomstpakken var helt grei. Det gir en ypperlig mulighet til å teste alle de forskjellige typene. Men vi har fortsatt veldig mye igjen av de svakeste espressoene, da jeg drikker mye melkebaserte drikker, mens mannen foretrekker lungoer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Nespresso-drikkere: hvordan drikker du din nespresso?Jeg ender som oftest opp med en Americano, som er favoritten.
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Nespresso-drikkere: hvordan drikker du din nespresso?vi kjøpte maskin i dag, og jeg lurer på om du synes velkomstpakken var verdt pengene Gaia? Eller er det slik at dete r mange "sære" kaffekapsler osm ikke blir brukt i den?
|
|
|
#4 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nespresso-drikkere: hvordan drikker du din nespresso?
Jeg vet du ikke spurte meg, men jeg svarer allikevel!
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Nespresso-drikkere: hvordan drikker du din nespresso?autofil: betyr det at jeg bør spandere på meg velkomstpakken altså? den er verdt det?
|
![]() |
|
|