Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Babylånerne på NRK 3

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 14:49   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babylånerne på NRK 3

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Jeg skrev at de kunne overlate slikt søppel til TVNorge...

Jeg skrev kanal Fem som er den ekleste nedvurderingen av kvinner siden 50-tallet. Jessuss for en møkkakanal.

Gammel 15-01-09, 14:50   #2
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg skrev kanal Fem som er den ekleste nedvurderingen av kvinner siden 50-tallet. Jessuss for en møkkakanal.

Så da har jeg ikke gått glipp av noe, altså...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 19:58   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke sett programmet, men dette høres virkelig ille ut Greit at voksne mennesker velger å utsette seg selv for mye rart for penger/komme på tv, men å gamble med sine små babyer

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 15:08   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går jo noen bra ting på FEM da, endel oppussingsprogrammer feks. Men det er stort sett det eneste. PVR.

Gammel 15-01-09, 16:09   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener at vi har diskutert dette programmet tidligere (da det ble kjent at det skulle komme hit til lands), men trodde det var snakk om TV3. Skuffende av NRK. Håper flest mulig av de som har sett programmet sender en melding til NRK.

Gammel 15-01-09, 17:07   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor barnevernet ikke har grepet inn her ...

Gammel 17-01-09, 19:43   #7
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jeg kikket også litt på det og ble mildt sagt sjokkert. Kunne ikke i mine villeste mareritt falle meg inn å i det hele tatt vurdere å låne vekk ungen min.

Gammel 17-01-09, 20:12   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så i sin tid programmet med det danske paret som var lettere psykisk utviklingshemmede som hadde en dukke for å teste ut om de egnet seg som foreldre. Det var veldig interessant. De fikk vite at de var egnet som foreldre, men valgte å ikke forsøke å få barn siden det var så slitsomt med den dukka (som forøvrig var innstilt på "medium" krevende).

Jeg så reklame for det amerikanske showet, og kommenterte til mannen at jeg ALDRI hadde levert fra meg mitt eget barn til noe sånt. "Hadde vi fått nok betalt hadde du nok det," var svaret. Jeg er sannerlig ikke sikker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.