Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flyalarm, sjekker du klokken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sjekker du klokken når du hører flyalarmen for å se om det er en test?
Ja 113 70,63%
Nei 47 29,38%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-09, 09:15   #141
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.798
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyalarm, sjekker du klokken?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Den husker jeg ja...

Jobbet på Trondheim Torg den gangen, og vi hørte jo at byen sakte men sikkert ble avstengt og evakuert, og til sist så var Trondheim Torg det eneste som var åpent innenfor sperrene... Senterledelsen nektet å stenge, til tross for at hele sentrum ble evakuert.

Oj, da var dere jo midt oppi det. Jeg satt og leste på lesesalen på Lade, og var desperat etter å komme meg hjem til Tempe, fordi jeg hadde baby hjemme, og visste at vinduene var åpne. Mannen min kunne ikke norsk, så han hadde umulig kunne fått med seg hva som hadde skjedd. Og ikke fikk jeg tak i han, så jeg ble kjempeengstelig. Bussene kjørte en kjempeomveier, men jeg kom meg hjem til slutt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:36   #142
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Flyalarm, sjekker du klokken?

Nå fikk jeg en ahaopplevelse, det var derfor det var sånn bråk når jeg spiste lunsj. Var ikke sikker på om det var et skip, trailer eller flyalarm...Men, nå vet jeg jo at alarmen går på "faste" tider. men blir riktig så opplyst av å være på FP.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 11:12   #143
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyalarm, sjekker du klokken?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Joda, de tester i Tromsø også, men jeg er ikke sikker på hvor sirenene er plassert. (Og som sagt tidligere: denne gangen hørte ikke jeg alarmen, fordi jeg ikke var på øya.)

Jeg regnet jo egentlig med det, men jeg kan faktisk ikke huske å ha hørt den her.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flyalarm, test


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no