Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Reservedeler" til Oth

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-09, 23:01   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Reservedeler" til Oth

Er det noen som vet om Fru Lyng/Barnas Hus kan skaffe reservedeler til Oth/MB? Handlekurven under mitt 07-understell har nå fått større hull etter at forhjulet sliter borti når vi triller. Har sett hull der en stund, men nå er det blitt større og flere. Jeg har lyst på den nye 09-handlekurven. Kan den skaffes separat, mon tro? MBs hjemmeside får pc'en min til å henge seg opp for tiden.

Jenna er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 23:26   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Jeg spurte om dette på Fru Lyng og de kunne legge inn en bestilling, men de tvilte på at den ville komme pga uteblivende leveranser fra OTH. Jeg fikk heldigvis bestilt på babyjungle.nl for en billig penge. Den kom i postkassen i løpet av noen dager. Send de en mail og spør, for den ligger ikke i nettbutikken.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 23:36   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Kult! Ja jeg var innom siden til babyjungle.nl. Skal sende dem en mail. Kan ikke ha noe av at vår lilla skjønnhet skal ha skavanker.

Jenna er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 23:38   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Nei, man må pleie den lekre OTH'en!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 23:41   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Jenna; om du skal bestille er jeg interessert i å være med.

Mei er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 14:28   #6
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Jeg bestilte ny handlekurv + hjul fra Biteringen i alle fall.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 15:25   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg bestilte ny handlekurv + hjul fra Biteringen i alle fall.

Bestilt eller fått? Ny versjon av handlekurv eller gammel?

Mei er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 18:59   #8
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Ja bestilt og mottatt. Jeg har 2006-modell og fikk dette i høst. Sjekket ikke noe spesielt rundt dette. Det passet og gikk raskt og jeg var fornøyd.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 19:49   #9
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Kjekke tråd...denne skal jeg lagre.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 21:11   #10
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Reservedeler" til Oth

Sendte mail til babyjungle.nl i går kveld og fikk svar i dag at de skulle undersøke hos MB om de kunne få selge 09-handlekurven. Spent på svar. Skal holde dere underrettet.

Jenna er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no