Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Disney on ice

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-09, 22:27   #41
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Disney on ice

Vi var der i kveld. Stor stas! De fikk velge seg en ting hver. Lillebror valgte "udyret" og storesøster valgte "Ariel". Hun var helt grusom, så ut som extreme makover. Men storesøster var fornøyd. Vi hadde tatt med litt snop og drikke, det var lurt, samt snakket med barna på forhånd om at de skulle få en ting hver.
Showet var ekstremt amerikansk, synes jeg, men sånn skal det vel være. Ingen dødpunkter, storesøster, som er ganske forsiktig av seg, syntes det tidvis var skummelt, mens lillebror satt som et tent lys.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 10:51   #42
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Disney on ice

Vi hade fått plass nesten helt øverst! Jentene syntes det var superspennende å sitte så høyt, jeg var bare sånn passe fornøyd og bestemora to rader foran oss måtte bare gå igjen! Hun var kritthvit og svimmel.
Jentene var utstyrt med masse lommepenger fra bestemødrene sine, så vi handla stæsj og bling- bling for 900 kr for vi gikk inn. Sykt høye priser- det er jeg helt enig i!!
Showet var storartet for små prinsesser. Eldste på 4 1/2 var HELT med under hele showet; hun klappet, vinket og svarte på replikkene.
Så alt i alt var det en vellykket tur for familien Kork fra Gudbrandsdalen!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!

Sist redigert av Optimist : 18-01-09 kl 10:51. Årsak: skriveleif
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 10:54   #43
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Disney on ice

Og så må jeg fortelle: Dama som satt foran oss hadde SVØMT i parfymeflaska si før hun dro til Spektrum!! Jeg var skikkelig uvel til å begynne med, men etterhvert ble jeg aklimatisert tror jeg- det gikk da bra!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no