|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Egentlig er det med lokket viktigst for meg, på tross av bling-bling øyeblikket over. Men bling-blingen er nok praktisk, da, bortsett fra at det siste Teofelia sier der lett kan skje. Ellers skulle jeg ønske meg at det var lett å merke eller se hva som er lagret (om det ikke er kryptert selvsagt), siden jeg har flere eksemplarer. Cruzer har en som man kan dytte ut og inn, slik at man ikke mister hverken kork eller brikke, siden det er en og samme ting. Det er praktisk. Nøkkelring og etui må også være med. Stort minne, i hvertfall 4 giga eller mer. Sist redigert av Balanse : 23-01-09 kl 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Vi gav minnepenner til mange av våre kunder. Vi hadde logo på den, og vi la inn en reklamefim og prisliste til kundene våre. I og med at det var stort minne på den, så var det mye minne igjen som kundene kunne legge inn andre ting. Det var også en tråd i den, så den kunne henges rundt halsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Jeg har en link på jobbmaskinen min. Den er til en nettbutikk som har alle tenkelige typer minnepenner. Skal se om jeg husker på å ta den med hjem i morgen. (Linken altså.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!
Er det noe forran åpningen da?
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Re: Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!
Jeg har den ikke, altså, men ar forstått det som om sticken er lukket inne når den er trukket inn. (Kilde: youtube.com) http://alatest.no/anmeldelser/usb-mi...3-34957957,94/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!
Oh my, den var lekker og tøff!
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: Re: Sv: Re: Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!
Jepp, en slik en på 16Gb, takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!
![]() |
#12 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Hva med litt bling-faktor?
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Ohhh.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Definitivt ikke! Det ville jeg sett på som en ekstra god grunn til å understreke den mulige bling-faktoren i prosjektet ditt; damer kjøper snart like mye datautstyr som menn (i privatmarkedet), og selvsagt skal ingeniører og designere lage dataprodukter som damer vil ha. Damer vil ha datamaskiner og -utstyr som ser bra ut, og det bør bransjen innse og etterkomme jo før jo heller. Jo lekrere datautstyr som er å få tak i, jo mer kommer kvinner til å kjøpe datautstyr. Det er direkte idiotisk av bransjen å ikke innse det økte salgspotensialet i å lage datautstyr "for damer". |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
Hør, hør!
![]() |
#16 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Jepp, dette er viktig! Grunnen til at for eksempel flere og flere gadgets kommer i rosa (personlig: æsj) er at det er enorm respons i markedet:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
Nemlig. PCWorld har rett.
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Poeget er at dette skal være ett Gi-bort-produkt til forelesere, besøkende, etc. Det er ca 90% menn som vil motta disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
OK. Da skjønner jeg hva du mener.
Men ganske sikkert huske skolen bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
data, lette sabel, mening, syns, undersøkelse, usb |
|
|