|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ha på lue inne på restaurant?Det gir jeg nok veldig beng i, hadde sikkert ikke lagt merke til det engang.
|
|
|
#3 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Hadde ikke brydd meg. Og blir også helt matt av at noen lærere må bruke dyrebar tid på å få hodeplagg av elevene sine.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Fjortisen min har alltid lue paa, og jeg ser virkelig ikke problemet. Selv gaar jeg stadig vekk med haarbaand og hadde blitt rimelig pisst om noen hadde bedt meg om aa ta det av meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Om folk, unge eller gamle, bruker hodeplagg av religiøse grunner eller av ren personlig preferanse (ja sikkert ofte mote eller fordi det er "kult") bryr meg overhode ikke .... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Hadde ikke brydd meg. |
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Haha, jeg tenkte også på den samme sangen som MinaX. Utover det hadde jeg nok knapt registrert det.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Det hadde jeg ikke reagert det minste på. Lue inne er vel veldig vanlig blant unge gutter nå til dags (føler meg ekstremt gammel når jeg formulerer meg sånn).
|
|
|
|
#10 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Jeg har forlengst skjønt at jeg ikke orker ta den kampen i klasserommet. Motargumentene mine er elendige, hva er forskjellen på hårbånd, skaut og lue, liksom.
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Vet du, det har jeg aldri tenkt på. Min datter satt på kebabsjappa tidligere i dag med lue på, og jeg kan aldri tenke meg at det provoserte noen. Jeg så en liten jente på et par år som også gikk med luen på. Alle de uoppdragne foreldrene samlet på ett sted.
|
|
|
#14 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Må være jeg som er gammeldags da.
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
![]() |
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Skal pugge det Minax skrev - genialt |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ha på lue inne på restaurant?
|
|
|
#19 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Ha på lue inne på restaurant?Dette er en av de mer idiotiske "reglene" synes jeg. Er det noen grunn til at dere reagerer på det? Utenom at det "bare er sånn"? Lue er ofte en del av antrekket til disse tenåringene og meg innimellom. Det blir som om dere skulle ha tatt av dere smykker inne, fordi "det bare er sånn". Det var dette med kamper og omhu ja. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Ha på lue inne på restaurant?
Jeg reagerer fordi jeg synes det ikke hører hjemme på en restaurant. Det er stooooor forskjell å spise på mækkern eller en kebabsjappe. Der reagerer jeg ikke. Men inne på restaurant ja.
|
![]() |
|
|