Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 13:47   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Eksen min har flyttet til Vålerenga (rett over veien for skolen)
Det er veldig fint der, men jeg som bor på landet synes jo ikke det er så barnevennlig der som der jeg bor da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 13:51   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Angående manglende kaffebarer: hvis man går litt, er det en veldig trivelig en ved Kampen kirke.

Og så har det kommet en "ny" i Vålerenggata. Der hvor det noe håpløse bakeriet var.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:34   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Også er man rett i nærheten av Royal Junk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:03   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Eksen min har flyttet til Vålerenga (rett over veien for skolen)
Det er veldig fint der, men jeg som bor på landet synes jo ikke det er så barnevennlig der som der jeg bor da.

På hvilken måte da? Bare av nysgjerrighet. Her har vi fine uteområder, parker med lekeapparater, skøytebane og akebakke, kort skolevei, kort til butikker etc. Kort til naboene. Det eneste jeg kan tenke meg som negativt, er at Strømsveien er litt traffikert av langdistansebusser for tiden. Bydelsutvalget jobber med saken, tror jeg.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:33   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Jeg syns Vålerenga er ett av de mest barnevennlige stedene i Oslo. Urbant, sentralt og rolig på samme tid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:43   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Også er man rett i nærheten av Royal Junk.

Av idiotiske grunner har vi aldri testet ut dette stedet. Siden jeg er "alenemor" for tiden, så tror jeg at det er en gylden anledning. Jeg har hørt mye skryt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:48   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Av idiotiske grunner har vi aldri testet ut dette stedet. Siden jeg er "alenemor" for tiden, så tror jeg at det er en gylden anledning. Jeg har hørt mye skryt.

Ja! Gjør det. Du kan ringe ned på forhånd og bestille. Alt er hjemmelaget, til og med ketchupen. Tips: Ikke dra dit på dager med Vålerengakamper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 15:01   #28
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Gratulerer til venninna di!

Angående manglende kaffebarer: hvis man går litt, er det en veldig trivelig en ved Kampen kirke.

Og en ved Kampen Bydelshus. www.lillekampen.no

*hilsen eks-Kampenboer som lengter litt tilbake og håper å flytte tilbake til bydel Gamle Oslo igjen; selv med barn*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no