Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-09, 13:15   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

C27.. Hva gjør mannen din dersom du blir innlagt på sykehus i 2 uker? Lar han all oppvask og klesvask ligge til du er hjemme igjen? Hva hadde skjedd?

Nettopp slik gjorde min venninnes mann da hun lå på sykehuset og fikk barn nummer 2. Hun ble der noe lengre b.la pga fødsels depresjon. Da hun kom hjem sto kopper og fat uvasket og skitne klær strødd.
Tenk hun våget å få barn nummer 3 med han. Fatter det ikke.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 13:25   #2
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

C27.. Hva gjør mannen din dersom du blir innlagt på sykehus i 2 uker? Lar han all oppvask og klesvask ligge til du er hjemme igjen? Hva hadde skjedd?

Vet du, det vet jeg ikke om jeg tørr å fortelle...
Men jeg var på sykehus i 3uker i fjord med lillemann.
Eldste sønn var hos mine foreldre og da minste mann på sykehuset! Så ungene hadde han ikke hjemme!
Han spiste nok mest pizza denne perioden eller hos sin mor
Huset var han ikke så mye i siden han jobbet mye den periode! (Grunntil at eldste var hos mormor, hun jobbet i hans bhg og tok han med for å lette det for mannen min!)
Men var hjemme noen timer hver helg og da vakset jeg klær(da også mine egene siden jeg ikke fikk vasket på sykehuset) og tok hans tøy! Støvsuge hadde han gjordt, men jeg tror da jeg tørket av både oppvaskbenker og do ja
Men om jeg hadde blitt alvorlig syk, så tror jeg det hadde gått meget fint altså! Bare så det er sagt! Men nok også fordi jeg ikke hadde sett smulene på benken eller den ganske fulle skittentøyskurven eller hybelkanine i hjørnet...
Og han er en flink pappa, så hadde ikke engstet meg det gran!!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 13:29   #3
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Men altså C27.. At han hadde tatt seg en skive i stedet for middag er liksom greit nok, men dere har da to barn som trenger oppfølging, mat osv. Hadde de også fått brødskiver i 2 uker tror du?

Nei! Derfor så er det ikke lett å la være å lage mat!
Men kunne faktisk gjennomført det i fjord, før eldset mann starte på skole!
Da gikk han i samme bhg som jeg jobber og som lillemann også går i.
Der har vi varmmat hver dag, fisk 2ganger i uka og vanlig norsk kost, så var ofte vi fint kunne droppet middag!!
Men nå som jeg har en på skolen må vi ha middag "hver dag"!!

Gammel 11-02-09, 13:34   #4
Lita
Passiv

Standard

Jeg kjenner at jeg hadde vært vettskremt av å ha en far til barna mine som jeg ikke kunne stolt hundre prosent på ville kunne tatt god hånd om hjem og barn dersom noe skulle skje meg. Skulle jeg falle fra er barna hans ansvar 100%.

Enig!!

c27: nei, klart man ikke gir hverandre klapp på skulderen når man har pusset tenner, jeg sier jo at jeg syns det er viktig å rose når litt større husarbeid, enn å rydde vekk tallerken fra middagsbordet, blir gjort.
Jeg gir ikke unødig skryt, men skryt der det passer seg! Hvorvidt jeg sier "Ja, nå var du flink" eller "tusen takk, så fint du gjorde det" er egentlig , for meg, helt uvesentlig. Poenget er at det blir gitt skryt. Han gjør det samme til meg.

Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 13:37   #5
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Enig!!

c27: nei, klart man ikke gir hverandre klapp på skulderen når man har pusset tenner, jeg sier jo at jeg syns det er viktig å rose når litt større husarbeid, enn å rydde vekk tallerken fra middagsbordet, blir gjort.
Jeg gir ikke unødig skryt, men skryt der det passer seg! Hvorvidt jeg sier "Ja, nå var du flink" eller "tusen takk, så fint du gjorde det" er egentlig , for meg, helt uvesentlig. Poenget er at det blir gitt skryt. Han gjør det samme til meg.

Helt klart!! Enig med deg!
Man skal vise at men setter pris på!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.