|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009Ja vi diskuterte MGP på jobb i dag og vi var enstemmig enig i at Alexander var best, og at han bør få reise til ... er det Moskva?? Følger ikke så godt med, men han var aller aller best!
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009Alexander Rybak er helt rå. Det er sjelden jeg blir så bergtatt av en sangopptreden. Jeg synes han har et utrolig særpreg, for ikke snakke om energi på scenen. Jeg håper at han går videre til den internasjonale finalen. Tone D.Aaberge blir blek og sjarmløs i forhold, og hun synger da vitterlig ikke bedre. Ja, vakker, men det hjelper ikke når sceneshowet begrenser seg til å huke litt med knærne. Jenta har så kort skjørt og høye sko at hun i alle fall ikke vil skille seg særlig ut fra de andre "beibsa" i GP. Heia Alexander. (Hm...jeg er sånn en som følger med i GP og er ikke flau over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
The Anti-Walter
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009
Definitivt (på alt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009Jeg har tydligvis forskjellig musikksmak som viker godt fra storparten her. Jeg synes låta var forferdelig. Felespillingen og dansen var bra, men huff
![]() |
|
|