Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Innholdet i førstehjelpsputa

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-09, 08:16   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Innholdet i førstehjelpsputa

Jeg lurer i grunnen på flere ting om disse førstehjelpsputene jeg.

  1. Hvor i bilen har dere den liggende?
  2. Hvor ofte kikker dere over innholdet og bytter ut?
  3. Hva inneholder førstehjelpsputene?


Vår førstehjelpspute ligger forøvrig i baggasjerommet. Innholder har ikke blitt rørt de siste to årene, og jeg ble plutselig skremmende klar over at jeg ikke aner hva den inneholder. Bør nok kikke over den tror jeg.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 09:05   #2
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Innholdet i førstehjelpsputa

Vår ligger under førersetet. Den er skrekkelig gammel og bør byttes umiddelbart. (har bytta ut ting underveis, men nå bør hele greia byttes).
Min mann, Ambulansearbeideren, sier den inneholder det den skal - så får jeg stole på det da

Til jul et år så ga vi slike førstehjelpsputer til de fleste i familien med bil. Året etter fikk de sånn lommelykt med nødhammer, blinkende lys og belteskjærer på. Kjøpte vi til oss selv..? eh, nei. Vi er ikke alltid så smarte.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:27   #3
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Innholdet i førstehjelpsputa

Det kan også lønne seg å ha et pledd og noe vanntett (en sekk f.eks) tilgjengelig.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 15:17   #4
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Innholdet i førstehjelpsputa

Også ikke bare refleksvest til sjåføren, men til alle passasjerene i bilen også.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 09:52   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innholdet i førstehjelpsputa

Førstehjelpsputa, dvs skuffen , er under passasjersetet foran.
Den er meget innholdsrik. Mye mer en hva den tradisjonelle jeg haddde tidligere.

Jeg har ikkebyttet ut noe ennå da den er ganske ny. Ikke har jeg brukt noe i den heller. Dersom jeg bruker noe i førsthjelpsskuffen min, legger jeg tilbake tilsvarende så raskt som mulig.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no