|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Merkelig fordeling av godteriDet der var jo bare teit. |
|
|
|
#4 |
|
Opp og ned
|
Sv: Merkelig fordeling av godteri
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Merkelig fordeling av godteriÅh, hjelp. Min treåring og nestenseksåring hadde blitt like foruretta begge to over denslags forskjellsbehandling. Det er annerledes å begrense mer til en ettåring uten begrep om mengde. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelig fordeling av godteriVi har fast smågodt og kosekveld på fredagene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Merkelig fordeling av godteriDet syns jeg rett og slett var en helt idiotisk måte å dele ut godteri på til barn som er såpass like i alder.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
|
En ettåring forstår ikke antall ennå og er bare fornøyd med en skål med noe i, slik var det her.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Merkelig fordeling av godteriveldig rart. Mine får enten en skål sammen som de deler. (Uten å krangle, tro det eller ei), eller så får de hver sin skål med hver sine favoritter oppi siden de ikke liker akkurat det samme. Mengden er noenlunde lik. |
|
|
|
#14 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelig fordeling av godteriUrettfeigt! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Merkelig fordeling av godteriHøres ut som noe min svigermor kunnet funnet på det der. Totalt idiotisk. Stakkars unge. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Jeg er med på dne trettifem biter til mor, selvom jeg egentlig bare får 26. |
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Merkelig fordeling av godteriVi fordeler også godteriet til en viss grad etter alder.
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Sv: Merkelig fordeling av godteriToåringen får mindre godteri enn seksåringen. Ingen av dem reagerer på dette eller gjør noe poeng av det, så det virker som de synes det er helt greit selv også. Men jeg deler ut godteriet til dem – jeg lar dem ikke velge selv. |
|
|
|
![]() |
|
|