Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan kle ut en toåring?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 09:09   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle ut en toåring?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvordan er prisnivået der da?

Det er nok litt dyrere med Alveslottes silkekostymer enn plastgreiene fra Nille og Toys'r'us; men det er jo en helt annen kvalitet ...

Ellers har vel Ikea noen ører og haler, vel?

Gammel 19-02-09, 10:46   #2
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Her blir det rosa ulltøy med sommerfuggelvinger fra HM til 59 kroner på ryggen til snart 3-åringen. Slengte på et Hallo Kitty-pannebånd for å være gem!

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:49   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Min 2-åring endte opp som verdens søteste klovn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:52   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg var nettopp på extra leker og kjøpte bie kostyme til 99kr. Valget sto mellom bie og marihøne.

Alveslottet var ikke åpent når jeg kjørte forbi før i dag

Egentlig hadde jeg bare tenkt å feste noen filt ører på en brun tynn hjelmlue jeg har og så brun body og brun strømpebukse, men har glemt luen hver gang jeg skulle hente den i barnehagen denne uken.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.