|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
20-02-09, 18:11 | #1 |
Princess Skids and Scars
|
Treg nedlastingHva skjer med laptopen min? :snufs: Jeg prøver å laste ned diverse ting men det går så forbanned tregt/ikke i det hele tatt. Selv ting med flere tusen peers stopper opp/bruker hundrede år/kommer aldri igang. Det var ikke sånn før, hva gjør jeg? |
20-02-09, 18:23 | #7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
|
Sv: Treg nedlastingHar du sjekket at port-innstillingene er riktige? Bruker du uTorrent? Sitron kan sikkert litt mer om akkurat port-greier enn det jeg kan.
20-02-09, 18:24 | #8 |
Nymotens gammeldags
|
Sv: Treg nedlasting
I rest my case.
20-02-09, 18:24 | #9 |
Nymotens gammeldags
|
Sv: Treg nedlasting
Det har aldri skjedd med meg. Altså at det ikke har vært min pc eller nett-tilgangen min som har vært problemet.
20-02-09, 19:23 | #11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Treg nedlastingSjekk at porten er åpnet i alle fall. |
09-03-09, 20:53 | #12 |
Princess Skids and Scars
|
Sv: Treg nedlastingJeg sliter fortsatt og får ikke lastet ned noen ting. Den sjekker filer, men stopper etter det. Sjekket Portforward.com men modellen min står ikke der. Jeg har Inteno x5821. Jeg har googlet litt, men blir ikke klokere. Hjelp, noen? |
09-03-09, 21:09 | #14 |
Princess Skids and Scars
|
Sv: Treg nedlastingDet er nettopp det, jeg aner ikke hva jeg har eller hvordan jeg fikk det. Jeg fikk hjelp av Iset når jeg skulle begynne å laste ned. Fikk beskjed om å laste ned utorrent, noe jeg prøvde men fikk ikke til. Men jeg får til å laste ned, det bare går ikke gjennom noe program som jeg kan se. Jeg bruker Opera, og når jeg velger en torrent for nedlasting kommer en rute fra BitTorrent opp som ber meg velge plassering av filen. Jeg har fortstått det som at BitTorrent er innebygd i Opera? Lord, som jeg føler meg blond nå. |
09-03-09, 21:32 | #16 |
Pauset
|
Sv: Treg nedlastingDu må ha et fildelingsprogram som feks utorrent. Så må du velge dette som standardprogram når du laster ned slike filer. Evt du kan høyreklikke på filen, så velger du "åpne med...".. også velger du utorrent fra listen med programmer. |
09-03-09, 21:44 | #17 |
Princess Skids and Scars
|
Sv: Treg nedlastingMen bruker du Opera? Opera har et innebygd nedlastingsprogram, og jeg får ikke opp noe "åpne med" alternativ. Nå har jeg lastet ned utorrent på nytt, hvor velger jeg dette som standardprogram? Jeg fikk ikke opp noen valg når jeg lastet ned. Dette var problemet sist gang jeg prøvde også. |
11-03-09, 01:19 | #19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
|
Sv: Treg nedlastingOmstartet modem/bredbåndsruter? |
11-03-09, 23:06 | #20 |
Princess Skids and Scars
|
Sv: Treg nedlastingJeg lastet ned Firefox, og der går det lett som en plett med utorrent. Så det er nok Opera som er problemet hos meg. Mulig det er dette innebygde nedlastingsprogrammet som tuller det til for meg. Det er ihvertfall komplett umulig å bruke utorrent med Opera. For meg, that is.. |
|
|