|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvViss jeg er nede i kjelleren etter klær, spurter jeg opp trappen, jeg er livredd for at noen skal gripe etter bena mine.
|
|
|
#6 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Fortell noe om deg selv
Jeg leste at du var i kjelleren etter lær, det hadde egentlig vært mer spennende.
|
|
|
#7 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjorde jeg også når jeg var liten. Er enda redd når jeg skal gå i kjelleren hjemme hos mamma, og spesielt opp trappa, men må tvinge meg selv til å la vær å løpe, så ikke ungene skal skjønne at jeg er redd. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og ...
|
|
|
#9 |
|
er grønn og fin.
|
Det var jeg før, helt til pappa bygde igjen trappa.
|
|
|
#11 |
|
Fjott
|
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 05-03-09 kl 23:01. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvJeg takker aldri nei til sjokolade, eller junk-food.
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvJeg liker at det som skal trekkes fra kontoen min på lønningsdag er et rundt tall. Derfor setter jeg f.eks. inn 1026,82 kr på Mastercard, for å få det til å bli en fin totalsum som går ut. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
nygift
|
Sv: Fortell noe om deg selvNår jeg henger opp klær må de like klærne henge ved siden av hverandre.
|
|
|
|
#18 |
|
Er frisk!
|
Sv: Fortell noe om deg selvJeg er helt klart en utrolig sjuske som aldri ville vurdert en gang å vaske med såpe før jeg skal bake. Ser sannsynligheten for å få bakst som smaker såpe som mye større enn for å få med meg noe annet skadelig. Tørker bare kjapt av med en klut. Himmel og hav - det skal jo stekes på 200 grader tenker jeg...:-)
|
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Hehe.... |