Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 22:44   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Avataren min er et bilde av mannen min.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:47   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg blir pittelitt opphisset av avataren til aC.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:53   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg blir pittelitt opphisset av avataren til aC.

Hands off. All mine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 06:30   #4
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Viss jeg er nede i kjelleren etter klær, spurter jeg opp trappen, jeg er livredd for at noen skal gripe etter bena mine.

Gammel 06-03-09, 06:57   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Jeg kan forresten ikke spise wienerpølse uten at mannen biter av tuppene først! Forsøker å IKKE overføre dette til ungene da riktignok ...

Hvorfor kan du ikke skjære de av selv?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 07:06   #6
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Viss jeg er nede i kjelleren etter klær, spurter jeg opp trappen, jeg er livredd for at noen skal gripe etter bena mine.

Jeg leste at du var i kjelleren etter lær, det hadde egentlig vært mer spennende.

Gammel 06-03-09, 13:09   #7
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gjorde jeg også når jeg var liten. Er enda redd når jeg skal gå i kjelleren hjemme hos mamma, og spesielt opp trappa, men må tvinge meg selv til å la vær å løpe, så ikke ungene skal skjønne at jeg er redd.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 14:29   #8
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og ...

Gammel 06-03-09, 15:58   #9
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det var jeg før, helt til pappa bygde igjen trappa.

Gammel 06-03-09, 10:56   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hands off. All mine.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:52   #11
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I fare for å tråkke over noen grenser ... Kan jeg få låne han i natt??

Er syk og tror han er den eneste i verden som kan få meg til å sove godt med en liten nattasang.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 05-03-09 kl 23:01.
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 07:40   #12
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg takker aldri nei til sjokolade, eller junk-food.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 07:44   #13
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har endelig tatt mot til meg og sett meg selv med speil nedentil. Joda, som jeg trodde. Picasso har gjort en fantastisk jobb.

Gammel 06-03-09, 07:49   #14
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har endelig tatt mot til meg og sett meg selv med speil nedentil. Joda, som jeg trodde. Picasso har gjort en fantastisk jobb.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 13:21   #15
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg teller skritt på fransk og liker å stappe munnen helt full av saltpastiller.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:39   #16
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker at det som skal trekkes fra kontoen min på lønningsdag er et rundt tall. Derfor setter jeg f.eks. inn 1026,82 kr på Mastercard, for å få det til å bli en fin totalsum som går ut.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 23:59   #17
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når jeg henger opp klær må de like klærne henge ved siden av hverandre.
Det er bare meg som kan sette inn i oppvaskmaskinen min, har eget system.
Røyker.
Skikkelig redd for fly og edderkopper.
Sier skjeldent hvor mye den ekte prisen er, på ting jeg har kjøpt.

Men dette er ikke akkurat hemmelig, noe de fleste som kjenner meg vet.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 03:59   #18
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er helt klart en utrolig sjuske som aldri ville vurdert en gang å vaske med såpe før jeg skal bake. Ser sannsynligheten for å få bakst som smaker såpe som mye større enn for å få med meg noe annet skadelig. Tørker bare kjapt av med en klut. Himmel og hav - det skal jo stekes på 200 grader tenker jeg...:-)

Gammel 26-03-09, 20:31   #19
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sulten, men orker ikke reise meg og kommer til å vente til mannen kommer hjem fra fotballtrening og tukte ham til å gi meg mat...

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 13:07   #20
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg er helt klart en utrolig sjuske som aldri ville vurdert en gang å vaske med såpe før jeg skal bake. Ser sannsynligheten for å få bakst som smaker såpe som mye større enn for å få med meg noe annet skadelig. Tørker bare kjapt av med en klut. Himmel og hav - det skal jo stekes på 200 grader tenker jeg...:-)

Hehe....
Det der er logisk tenking jenta mi..
Det er ikke normalt vettu!!

Jeg kjenner faktisk en som baker med hansker. (til seg selv og sine)

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.