Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som dykker her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 22:23   #1
mami
Aktiv

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Noen som dykker her?

Eller er det bare meg...?

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:47   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som dykker her?

Dykker og dykker. Tok sertifikatet i 2001 og ble gravid. Siden har jeg ikke dykket Men, jeg har lyst, så jeg må nok ta oppfriskerkurs først.

Dykker du jevnlig?

Gammel 06-03-09, 22:52   #3
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dykker og dykker. Tok sertifikatet i 2003. Siden har jeg ikke dykket. Men, jeg har ikke lyst heller. :lett drukningsangst:

Gammel 06-03-09, 22:53   #4
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har så vidt dykket litt, og har store planer om å kaste meg ordentlig ut i det. Det er seriøst det beste jeg har gjort noensinne!! Må bare komme meg til lege først, og alt det der.

:livreddforåikkefålov:

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:54   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Dykker og dykker.... dykket jevnlig fram til jeg ble gravid høsten 2005. Men vil også gjerne melde meg inn i gjennoppfriskningskurs-gjengen! Men etter å ha dykket både i Drøbakssundet og i Rødehavet: la oss ta en dykkertur til Rødehavet da, folkens!

Gammel 06-03-09, 23:00   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Dykker og dykker. Tok sertifikatet i 2003. Siden har jeg ikke dykket. Men, jeg har ikke lyst heller. :lett drukningsangst:

Gammel 06-03-09, 23:22   #7
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, men jeg har prøvd og det var sannelig flott.

Gammel 07-03-09, 09:01   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg har solgt tørrdrakten og utstyret, for jeg dykker rett og slett ikke i under 25 grader lenger. :frysepinn: Vi dykker alltid på ferie. Topp 3 så langt er Belize, Fernando de Noronha utenfor Brasil og et morsomt grottedykk i Mexico.

Mannen drar alltid frem Great Barrier Reef.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 09:17   #9
mami
Aktiv

Standard

Saa goy!
Jeg startet for ca 6mdt siden og dykker ca en fang i uka
Har aldri dykket i norge, saa vet ikke om jeg tor aa ta med meg utstyret neste uke... virker litt kadt.....
*pingle*

Noen som vet om det er noen bra steder i akershus omraadet...?

Gammel 07-03-09, 09:21   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Jada, det måtte komme en sånn tråd. Vel jeg måtte slutte med dykking på grunn av astma, lappen inndratt. Så nå fridykker jeg kun.

Det er mange fine steder å dykke der. Ta kontakt med en av de lokale dykkerklubbene. Om du har tørrdrakt er det ikke så himla kaldt å dykke nå.

Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 09:28   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, ikke kaldt i det hele tatt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 09:33   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er kaldt men det er ikke arktiske farvann akkurat, for der er det innmari kaldt å dykke om vinteren.

Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 13:47   #13
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, tok dykkerlappen da vi var på bryllupsreise på Maldivene, i oktober 2007. Så hadde vi med oss en liten blindpassasjer hjem, og deretter har livet vært litt for travelt. Akter å gjenoppta det etterhvert, men det blir nok neppe i år, akkurat.

Gammel 07-03-09, 13:59   #14
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jada, det måtte komme en sånn tråd. Vel jeg måtte slutte med dykking på grunn av astma, lappen inndratt. Så nå fridykker jeg kun.

Så kjedelig Skvetten.

Får man aldri dykke med astma?

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 14:10   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 14:11   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg skal ta dykkersertifikat til sommeren. Har alltid hatt lyst til det - er umåtelig fasinert av livet under vann. Fridykker så fort jeg ser en grunn til det.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 14:22   #17
mami
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Så kjedelig Skvetten.

Får man aldri dykke med astma?

Mannen min dykker, han har astma......

Gammel 07-03-09, 14:27   #18
mami
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hehe.. Kommer kanskje ann paa hva man er vandt til.

Dykker somregel alltid i 2mm shorty, hvis det er overskyet og litt kadt ( rundt 20 varme grader) bruker jeg lang 7mm

Men har veldig lyst til aa dykke hjemme... Er det en dykkeklubb rundtomkring Ullensaker omraadet mon tro....?

Gammel 07-03-09, 15:22   #19
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Har dykkersertifikat, men å si jeg dykker er meget sterkt overdrevet.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 16:09   #20
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg dykker! Nå har jeg riktignok ikke vært i vannet siden i fjor sommer, men er egentlig nokså aktiv når kroppen er frisk.
Har en god del dykk fra rundt omkring i Norge og rundt omkring i varmere strøk.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.