|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Sammenheng mellom ryddighet og kreativitet? | |||
| Jeg er kreativ og har det rotete rundt meg - men jeg har oversikt i rotet |
|
58 | 31,52% |
| Jeg er kreativ og lever i et totalt kaos! |
|
8 | 4,35% |
| Jeg er kreativ og har det ganske ryddig |
|
37 | 20,11% |
| Jeg er kreativ og har det svært ryddig |
|
12 | 6,52% |
| Jeg er ikke kreativ og har det rotete rundt meg - men jeg har oversikt i rotet |
|
29 | 15,76% |
| Jeg er ikke kreativ og lever i et totalt kaos |
|
8 | 4,35% |
| Jeg er ikke kreativ og har det ganske ryddig |
|
22 | 11,96% |
| Jeg er ikke kreativ og har det svært ryddig |
|
5 | 2,72% |
| Dustepoll/hopsideisi/annet (spesifiser gjerne) |
|
5 | 2,72% |
| Deltakere: 184. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er ganske så kreativt anlagt, men elsker å ha det ryddig og rent rundt meg ...dog er jeg overhode IKKE noe husmoremne og det er nokså rotete her til tider; men da har jeg orden i kaoset om ikke annet!
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er veldig ryddig, men jeg vil ikke si at jeg ikke kreativ, selv om jeg ikke er spesielt kreativ heller. Middels kreativ, vil jeg kanskje si. Det kommer an på hva det gjelder. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Man har da kreativt kaos med orden. Det finnes alltid et sytem, bare vanskelig å se noen ganger. |
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg savnet et alternativ for en mellomting mellom 1 og 2. Jeg lever ikke i fullstendig kaos, men har heller ikke full oversikt over rotet.
|
|
|
#5 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Alternativ 1, kreativ og rotete, men med oversikt. Og jeg tror vi kanskje har sett samme dokumentar på NRK?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?
|
|
|
#7 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er kreativ og rotete, men har et slags system i rotet. Har bunker med bøker, blader og papirhauger overalt. Og inni skapene er det enda verre, har aldri tid å brette sammen klærne, det er altfor kjedelig å bruke for mye tid på. I kjøkkenskapene står alt om hverandre, men jeg tror jeg vet hvor det meste er hvis jeg trenger noe.
|
|
|
#8 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er litt kreativ ( i hvert fall med ungene ) og jeg er svært ryddig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er kreativ og ryddig.
|
|
|
#10 |
|
Søt og rar
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er kreativ og ryddig.
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er ikke kreativ og har det ganske ryddig.
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Kreativ og kreativ, hva betyr nå det? Det som er sikkert, er i alle fall at jeg er rotete. Veldig. Jeg har imidlertid et slags system i kaoset (etv. god hukommelse), så jeg finner ting allikevel.
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er ikke kreativ, og har det ganske ryddig.
|
|
|
#15 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er ikke kreativ og har det svært ryddig. Mulig jeg skulle brukt noe av energien på ryddingen til noe kreativt. Hva nå det skulle vært. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Å, det varierer. I veldig kreative perioder kan jeg skape "kaos". Mange prosjekter på én gang, men likevel med god oversikt. Antagelig noe som er merkbart for omgivelsene.
|
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er noenlunde kreativ, men liker å ha det ryddig. Det betyr ikke nødvendigvis at det faktisk ER ryddig her, av en eller annen grunn er det fire andre familiemedlemmer som trekker i motsatt retning. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er kreativ på mange områder, og har det ganske ryddig på de aller fleste arenaer. Jeg kan hverken jobbe, skape, utrette eller tenke klart i rot.
|
|
|
#20 |
|
A friend with benefits
|
Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er kreativ og har det rotete rundt meg - men jeg har oversikt i rotet
|
![]() |
|
|