Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Spørsmål om Po.p jakke!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 23:38   #21
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Kanskje det kjennes ut som plast, men det kan være et pustende stoff likevel? Er ikke sikkert det blir klamt og ubehaglig. Vanskelig å prøve for å se selv kanskje.

Krysser fingrene for at det puster.
Blir nok i minste laget for meg, så blir vanskelig å prøve.

Skal iallfall i spenning vente på svar fra Po.p. Men det er jo ikke bare jeg som har vært bort i dem, så da er det nok ikke noe galt iallfall.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:42   #22
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Neida, kan ikke huske at det var noe problem. Men er ikke 100% sikker på om det er samme jakke; men det var noe mønster inni den vi hadde. Husker de skrøyt veldig av den på butikken. Jeg synes kanskje den var litt kaldere enn de ordinære jakkene...men mulig det bare var at foret kjentes kaldt.

Jeg får vel vite noe fra Po.p, men skal bruke den til våren, og som "hjemme leke jakke", så den behøver ikke være varm. Bare vanntett, vindtett og pustende. Var vel det siste jeg var mest skepistk til, men da kjennes det nok rarer ut enn det er!!
Er sikkert en grunn til at dem har kutte det ut da, men til det bruket jeg har kjøpt den til så blir det sikkert helt greit! Bare han ikke blir kliss våt av svette liksom.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 09:24   #23
SuperHelten
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4
SuperHelten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Vi hadde denne jakken til sønnen vår for 2 år siden, riktignok i brunt. Den var ikke klam, og den var faktisk enklere å kle på siden stoffet inni er glatt. Vi brukte fleecejakke inni først. Deretter brukte han den som allværsjakke/regnjakke. Den har gått i arv til 2 andre smårollinger etter det.

SuperHelten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 10:52   #24
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Var en tur på Po.P i går, og så faktisk at det var en slik jakke der som du beskriver. Jeg opplevde den litt mer regnjakkeaktig enn allværsjakkene. Hm...var ikke den jakken jeg så beige da mon tro . Det var iallefall en type som var veldig lik allværsjakken men som var mer litt mer "gummiaktig". Og det var ikke vanlig regnjakke.....

Var inne på nettsidene deres for noen dager siden, og da var det faktisk 2 jakker (jeg så på de rosa mener jeg) som så nesten like ut, men det var litt forskjell på detaljene som glidelås osv... Prøvde å se igjen nå, men nå fant jeg bare en type av jakken. Kanskje det er fjorårsmodellen du har / jeg så ? Skal jammen se innom butikken igjen en av de nærmeste dagene.......


Sist redigert av Liljekonvall : 01-03-09 kl 11:00.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 11:43   #25
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Var en tur på Po.P i går, og så faktisk at det var en slik jakke der som du beskriver. Jeg opplevde den litt mer regnjakkeaktig enn allværsjakkene. Hm...var ikke den jakken jeg så beige da mon tro . Det var iallefall en type som var veldig lik allværsjakken men som var mer litt mer "gummiaktig". Og det var ikke vanlig regnjakke.....

Var inne på nettsidene deres for noen dager siden, og da var det faktisk 2 jakker (jeg så på de rosa mener jeg) som så nesten like ut, men det var litt forskjell på detaljene som glidelås osv... Prøvde å se igjen nå, men nå fant jeg bare en type av jakken. Kanskje det er fjorårsmodellen du har / jeg så ? Skal jammen se innom butikken igjen en av de nærmeste dagene.......

Ja, kan ikke du stikke innom? Høre hva slagst meninger dem har om denne utgaven. Det høres ut som den jeg har. Den ser ut som allværsjakkene, men virker mer som regnjakke(inni vil og merke) Merkelig utgave iallfall!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:39   #26
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Ja, kan ikke du stikke innom? Høre hva slagst meninger dem har om denne utgaven. Det høres ut som den jeg har. Den ser ut som allværsjakkene, men virker mer som regnjakke(inni vil og merke) Merkelig utgave iallfall!!


Jo, jeg skal gjøre det - kanskje jeg rekker allerede i morgen, hvis ikke skal jeg dra innom i løpet av uka

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:49   #27
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jo, jeg skal gjøre det - kanskje jeg rekker allerede i morgen, hvis ikke skal jeg dra innom i løpet av uka

Spennede!!
Gleder meg til å høre hva dem sier!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:06   #28
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Lillesøster har denne i en annen farge. Helt super og hun blir ikke klam.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:44   #29
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Lillesøster har denne i en annen farge. Helt super og hun blir ikke klam.

Da er det nok bare jeg som innbilder meg det at det er klamt.
Så da beholder vi iallfall jakken!!
Når det er flere som har erfaring med den og det er positivt, ja så er jo jakka kjempe fin den!

Takk for tilbakemeldingene!!!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 00:50   #30
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Nå har jeg endelig fått vært innom Po.p. De to jakkene jeg tenkte på var 1) den "vanlige" allværsjakken
2) en nesten lik jakke, men som hadde litt mer gummipreg utenpå. Inni var begge jakkene glatte.
Jeg spurte om disse to og ble fortalt at bruksegenskapene var helt identiske, forskjellen var at jakkene hadde litt forskjellig fasong. Jakke nr 2 var litt mer "tight".

Vet ikke om dette hjalp noe Begge var iallefall vanntette og pustende

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 20:54   #31
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Nå har jeg endelig fått vært innom Po.p. De to jakkene jeg tenkte på var 1) den "vanlige" allværsjakken
2) en nesten lik jakke, men som hadde litt mer gummipreg utenpå. Inni var begge jakkene glatte.
Jeg spurte om disse to og ble fortalt at bruksegenskapene var helt identiske, forskjellen var at jakkene hadde litt forskjellig fasong. Jakke nr 2 var litt mer "tight".

Vet ikke om dette hjalp noe Begge var iallefall vanntette og pustende

Tusen takk for at du sjekket det opp!
Har brukt den i helga, og det stemmer det, den er litt mer fasongsydd. Og virker også som den puster fint da han har hatt den på inne på senteret vi var på. Og han skulle på død og liv ha den på inne.
Tror vi blir fornøyd.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no