Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-str

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 12:53   #61
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Kom igjen, Kanne!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:58   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Veldig mange av de som bruker for stor omkrets har også BHen altfor høyt oppe på ryggen. Den skal heller være lavere bak enn foran. Det gjør underverker for holdningen!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg tror mange måler feil når man måler omkretsen under brystene og at det er grunnen til at man ender med å gå ned i omkrets i forhold til det man har målt selv. I tillegg er det forskjellig grad av elastikk i forskjellige BH-er. Når man måler under brystene skal man måle stramt.

Imens kan jeg gjenta meg selv og sitere Veronal, for nye lesere. Veldig mange måler på helt feil sted og på helt feil måte. Jeg tror nesten ikke det går an å måle seg selv med helt riktig resultat.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 13:37   #63
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Er mine mål ønsket?

Jeg kan bare bekrefte at Scarlett vet hva hun snakker om når det kommert til bh-str. Fra å være overbevist om at 80 passet meg akkurat, 75 var litt for trangt (fikk jo ikke puste), er jeg nå over i en 70 (som jeg lurer på om burde vært 65 fordi den faktisk sklir litt oppover bak).

Av en eller annen grunn blir det ikke større valker på ryggen, og Veronals tips høres genialt ut. Alt som er av flesk i brysthøyde kan omdannes til pupper.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 13:39   #64
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: BH-str

Lurer på om det hadde vært et håp om at mine pupper kunne sett bra ut i bh igjen? Hvis jeg hadde blitt målt mener jeg

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 13:40   #65
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Lurer på om det hadde vært et håp om at mine pupper kunne sett bra ut i bh igjen? Hvis jeg hadde blitt målt mener jeg


Jeg kan love deg at det lar seg gjøre. Jeg så meg selv som lost case. Nå er de riktig så fine.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 14:32   #66
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Og den "tror jeg knapt fyller en A-cup" ble litt annerledes enn forventet?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 17:00   #67
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Du har blitt omvendt til trang bh, Kanne?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 20:58   #68
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.936
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

det er veldig fort gjort å ha for små cuper, slik at når egentlig ryggmålet stemmer kjennes det stramt fordi bh-en ikke ligger inntil foran.
Spilene skal ligge inntil HELE VEIEN. Ikke 1cm ut ved brystets underdel, og ikke stikke ut eller presses ut fra brystbeinet mitt foran. Spilene skal ligge HELT inntil, slik at det blir to bryster og ikke noen sammenklemming midt foran
Hvis altså spilene ikke ligger helt inntil drar det hele bh-en forover, og da går man opp i størrelse rundt for at det skal kjennes behagelig ut, også glir bh-en opp bak, også sklir puppene ned foran, også har man det gående

Derfor kan man gå ned i størrelse rundt ryggen, men da MÅ man gå opp i cup-størrelse.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:03   #69
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: BH-str

Hvilke butikker anbefaler dere for å få ordentlig bh?

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:05   #70
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Lurer på om det hadde vært et håp om at mine pupper kunne sett bra ut i bh igjen? Hvis jeg hadde blitt målt mener jeg

Jeg har sett lyset her forrige helg når jeg endelig fikk somlet meg til en undertøystbutikk og fikk hjelp. Så nå tror jeg faktisk det er håp for alle.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og den "tror jeg knapt fyller en A-cup" ble litt annerledes enn forventet?

Det ble den her også. Jeg har brukt mye 75B (men har trodd jeg burde hatt A, men liker ikke så små cup'er), men her fikk jeg utdelt en 70E og fikk litt pupper som syntes.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:07   #71
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: BH-str

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har sett lyset her forrige helg når jeg endelig fikk somlet meg til en undertøystbutikk og fikk hjelp. Så nå tror jeg faktisk det er håp for alle.

Kanskje jeg ser lyset en dag jeg også? Bher kjøpt i hurten og sturten på Lindex gjør ikke heeelt susen

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:15   #72
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Kanskje jeg ser lyset en dag jeg også? Bher kjøpt i hurten og sturten på Lindex gjør ikke heeelt susen

Jeg var på Lindex i går og tenkte jeg skulle prøve BH der når jeg visste hva jeg skulle ha, men de har lite i E, og ingen sånne push-up som jeg trenger, og synet i speilet på Lindex var tragisk i forhold til den jeg kjøpte på Netty bare en uke før. Så ingen handel på Lindex på meg, men skal få tatt meg en tur på Change og kikket litt. Mye lettere når en ekspeditør springer ut og inn av prøverommet og kan anbefale og hente det en trenger, selv om en egentlig vet størrelsen også. Det er så forskjell på fasongen på BH'ene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:30   #73
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Nå er det snart så jeg er villig til å inngå veddemål etter all BH-hallelujaen her inne - jeg vedder på at jeg ikke kommer til å gå opp i koppstørrelse ved å konsultere en knalldyr undertøysbutikk. (Det eneste måtte være om det er slik jeg mistenker, dvs. at de har sin egen størrelsesskala som gjør at en som måler 70 rundt må ha 60 eller 65 og dermed gå opp flere kopper så det tar seg bedre ut enn en A. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:32   #74
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: BH-str

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå er det snart så jeg er villig til å inngå veddemål etter all BH-hallelujaen her inne - jeg vedder på at jeg ikke kommer til å gå opp i koppstørrelse ved å konsultere en knalldyr undertøysbutikk. (Det eneste måtte være om det er slik jeg mistenker, dvs. at de har sin egen størrelsesskala som gjør at en som måler 70 rundt må ha 60 eller 65 og dermed gå opp flere kopper så det tar seg bedre ut enn en A. )

Kan aldri i verden tenke meg at jeg må opp i cup str heller....

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:37   #75
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BH-str

Jeg gikk heller ikke ned i omkrets og opp i cup da jeg for første gang var innom en ordentlig bh-butikk nylig. Men det kan jo ha litt med utgangspunktet å gjøre. *fortsatt A-cup*

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:40   #76
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.175
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: BH-str

Må bare få skryte av Bravissimo som har nettbutikk og ekte butikker i UK, og La lina på St. Hanshaugen. Anbefales!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 22:51   #77
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BH-str

Ikke noe problem. Jeg rasker med meg BH-er i størrelse 70 A, så lett så!

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no