Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

I stedet for tights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 15:04   #1
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

I stedet for tights?

Jeg har noen litt korte tunikalignende topper, men synes ikke tights er så veldig flatterende. Går det an å bruke noe sånt i steden? Det er jo egentlig en treningsbukse, men liker at de går litt ut nede.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:30   #2
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.159
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I steden for tights?

Om du skal kjøpe: Denne er uhyggelig liten i størrelsen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:40   #3
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: I steden for tights?

Super opplysning, for jeg er ikke liten i størrelsen..

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 16:44   #4
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: I steden for tights?

Jeg har ofte brukt lignende bukser (det man i "gamle dager" kalte jazzbukser) til vanlige topper av ymse slag, så til tunika skulle det gå aldeles utmerket.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 23:07   #5
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: I steden for tights?

Ja, det burde gå supert.
Kjøpt på ellos? Fin i hvertfall!

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 23:16   #6
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I steden for tights?

Det går helt fint det! Og den så veldig fin ut.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 22:50   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I steden for tights?

Vero Moda har forresten flotte tightsbukser. Altså smale bukser som ikkje er tights. Både i olastoff og vanlige svarte.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 00:34   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I steden for tights?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Vero Moda har forresten flotte tightsbukser. Altså smale bukser som ikkje er tights. Både i olastoff og vanlige svarte.

Disse har jeg. Veldig fine. Blir en blanding av thights og olabukser.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 01:00   #9
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: I stedet for tights?

Jeg kaller det tights uansett hva slags stoff det er jeg.
Men en bomullstights bruker jeg kun under lange overdeler/topper.

Har også noen tights fra VM, kjekke og billige!

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 07:29   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I steden for tights?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Disse har jeg. Veldig fine. Blir en blanding av thights og olabukser.

Og det kjem vel som inga bombe at din klestvilling også har dei, i alle fargar.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 07:46   #11
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: I stedet for tights?

Men denne er jo glinsende i stoffet og ser veldig treningsbukse ut? Vil ikke det se ut som du er på vei til trening tro? Jeg hadde heller prøvd meg på tightsbuksene fra Vero Moda, de er supre. De er ikke akkurat bootcut, men de er mer rette enn vanlig tights.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:52   #12
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.159
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I stedet for tights?

Jeg fikk denne i posten i går, veldig fin (men selvfølgelig for lang til stutte meg). Jeg synest den kan brukes som tights selv om den er litt blank.

Jeg skal bruke den til trening, forøvrig.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:55   #13
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I stedet for tights?

Det er veldig moderne med glinsende tights (jeg har en som ligner en søppelsekk), så denne blir sikkert kjempe fin til en tunika, du kan jo ta igjen noe av glansen med et skjerf i halsen, som glinser eller har litt sølv i seg!

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no