Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vennekaken "Herman"

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-09, 22:47   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.819
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vennekaken "Herman"

Jeg fikk en avlegger av Herman i fjor sommer, tror jeg det var. Satte ham på benken, dekket til med et kjøkkenhåndkle og tenkte ikke mer på ham.

Noen timer senere skulle jeg "mate" Herman, tok av kjøkkenhåndkleet, og oppi der hadde ca 1 million og 50 maur druknet.

Fikk sms fra venninna mi dagen etter, hun lurte på hvordan det gikk med Herman, og det var med tungt hjerte jeg måtte gi nyheten om at han hadde avgått ved døden sammen med halve maurtua det viste seg vi hadde i forhagen.

Noe senere avgikk resten av maurtua ved døden, og jeg prøvde aldri å huse Herman igjen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 23:01   #22
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vennekaken "Herman"

Jeg drepte Herman.
Men jeg fikk smake på ham hos henne jeg fikk avleggeren av, fantastisk god kake!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 23:25   #23
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vennekaken "Herman"

Å fysj. Jeg har hatt Hermann en gang for mange år siden. Han avgikk med døden etter et par dager.
Hvis man gidder å holde på med der, så kan jeg informere om at kaka smaker ganske godt faktisk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 23:27   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.310
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vennekaken "Herman"

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg fikk en avlegger av Herman i fjor sommer, tror jeg det var. Satte ham på benken, dekket til med et kjøkkenhåndkle og tenkte ikke mer på ham.

Noen timer senere skulle jeg "mate" Herman, tok av kjøkkenhåndkleet, og oppi der hadde ca 1 million og 50 maur druknet.

Fikk sms fra venninna mi dagen etter, hun lurte på hvordan det gikk med Herman, og det var med tungt hjerte jeg måtte gi nyheten om at han hadde avgått ved døden sammen med halve maurtua det viste seg vi hadde i forhagen.

Noe senere avgikk resten av maurtua ved døden, og jeg prøvde aldri å huse Herman igjen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 07:07   #25
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vennekaken "Herman"

Husker jeg fikk en avlegger en gang på barneskolen. Den stinket og avgikk med døden.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 20:09   #26
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Vennekaken "Herman"

Å denne husker jeg at jeg fikk på barneskolen en gang. Husker den var kjempegod, men kan ikke huske alt stæsjet som Veronal ramset opp her (rosiner, solsikkefrø osv...)

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 21:03   #27
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vennekaken "Herman"

Uæh. Herman er ekkel Han gikk sin runde på folkehøyskolen, og jeg synes han var like ekkel da.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no