Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Laptop lunsjboks

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-09, 00:18   #21
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Wow! Disse har jeg aldri sett, og de var fantastiske!!
Jeg MÅ bestille et par sånne ja!!



Takk for tips!1

  Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 21:06   #22
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Har tatt noen bilder av matboksene her, ene dagen skulle de ha med pølser til grilling på skolen da, ellers så er de selv med å bestemmer matpakken sin.

Så bra. Mye hyggeligere å åpne en slik boks enn en med brødskiver og svett ost..

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 22:16   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.323
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg får ikke lov å kjøpe flere matbokser.

Ikke jeg heller.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 21:40   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.323
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Men jeg kjøpte likevel. Og her er morgendagens lunsj til toern: Ananasspyd, avocado, cherrytomat og hjemmelaget maki. Ja, og så er det et brett med nystekte rundstykker på bildet også, jeg tipper hun krever å få med et sånt også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde0061.jpg (189,9 KB, 52 visninger)
__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 21:52   #25
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Det så deilig ut, safran! Har du lagd maki med matboksvennlig fyll, eller bruker dere kjøleelement? Et slikt innhold i laptop-en hadde slått an hos fireåringen min.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 21:55   #26
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.323
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det så deilig ut, safran! Har du lagd maki med matboksvennlig fyll, eller bruker dere kjøleelement? Et slikt innhold i laptop-en hadde slått an hos fireåringen min.

Jeg satser på at den tåler tre timer i romtemperatur, for det er ikke plass til noe kjøleelement der. Og toern elsker sånne lunsjer, så det er vel verdt å bruke litt tid, syns jeg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 21:58   #27
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Må prøves med noen slike matbokser ja. Men himmel; maki osv. - hvor mye tid har dere på matpakkelaging egentlig!?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 22:17   #28
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Spetakkelet, det er litt farlig å bli tatt av matboksdille... Jeg har også laptop lunsjboks, men jeg har også kjøpt en slags kjølebag som passer akkurat til boksen + et kjøleelement.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 22:17   #29
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Jeg aner ikke hva maki er en gang.

Mot til 4: Hva er de små pølsene for noe?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 22:21   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Jeg er ikke Mor til fire, men det ligner mistenkelig på smårettpølser.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 22:22   #31
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Ja, og nydelig matboks safran! Du er flink.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 22:25   #32
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Smårettpølser er ok å spise kalde?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, og nydelig matboks safran! Du er flink.

Ja, veldig flink. Både du og Mor til 4.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 22:27   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Smårettpølser er ok å spise kalde?Ja, veldig flink. Både du og Mor til 4.

Ja, og Mor til 4. : papegøye:

Det er vel helt greit å spise sånne grilllpølseaktige greier kaldt, men godt vil jeg vel ikke si at det er.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 23:01   #34
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.323
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Må prøves med noen slike matbokser ja. Men himmel; maki osv. - hvor mye tid har dere på matpakkelaging egentlig!?

Det tok ikke veldig lang tid, egentlig. Risen koker seg jo selv, og så blander jeg bare litt riseddik og bittelitt sukker i før jeg lar den avkjøles. Så legger jeg ut et nooriark på et kjøkkenhåndkle, dekker mesteparten av arket med ris, legger en stripe med ønsket fyll (jeg bruker oftest laks, avocado, vårløk, sesamfrø og litt wasabi) før jeg ruller sammen. Så avkjøles rullene litt før jeg deler opp i skiver. Godt og sunt! Jeg har kjøpt bittesmå flasker som jeg fyller soyasaus i.

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Spetakkelet, det er litt farlig å bli tatt av matboksdille...



Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, og nydelig matboks safran! Du er flink.

Takk.
Jeg nyter rødvin nå, syns jeg fortjente det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 09:50   #35
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Har 4 stk og både lillesnupp og sambo får med hver sin. Nok mat til sambo i massevis. Hadde en slik matboksblogg på VG for flere år siden, men finner den ikke igjen

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 10:34   #36
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Har 4 stk og både lillesnupp og sambo får med hver sin. Nok mat til sambo i massevis. Hadde en slik matboksblogg på VG for flere år siden, men finner den ikke igjen

Det ligger link til den bloggen i tråden jeg linket til i innlegg 9.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 12:37   #37
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Laptop lunsjboks

Oj! Det var jo matboksene mine jo!! Så gøy

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
laptop lunsjboks


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no