|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Jeg kunne ikke hatt en jobb som involverer spy, blod eller bæsj. Med vekt på spy. Jeg vil derfor tro at hjelpepleieryrket ikke er det rette for meg. Eller lege og sykepleier. Sykepleier på avrusningsinstitusjon. Eller vaskehjelp på båt slik Hattifnatten nevner.
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?
|
|
|
|
#3 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Drive med oppsøkende salgsvirksomhet. Særlig å stå på Oslo city å prøve å få folk til å bytte strømleverandør, de får nok mange sure svar.
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Etter å ha fulgt med de stakkars snekrene våre i høstens regnvær er jeg klar i at jeg ikke kunne vært snekker eller andre utearbeidere. I tillegg er fotpleier, tannlege, lege, sykepleier, hjelpepleier, parkeringsvakt, og mye nnnet yrker jeg ikke kunne hatt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Jeg hadde, som Skilpadda og Missa, vært en utrolig dårlig selger. Det er ikke noe for meg.
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Jeg tror faktisk at jeg kunne blitt en fin begravelsesagent. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
X First Lady
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Jeg kunne aldri jobbet i barnehage. Syns det er mer enn nok spetakkel her hjemme når mine tre raser rundt, og får helt hetta ved tanken på å jobbe i et slikt leven dag ut og dag inn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Vi utfyller hverandre ganske godt. Om du beholder sykepleierjobben, så skal jeg sitte her bak pc-skjermen min jeg!
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Mer eller mindre tungt rutinearbeid, som vaskedame og samlebånd er supert i ca ei uke - så går jeg på veggen/slurver. Men jeg er veldig, veldig glad for at den koselige vaskedama kommer innom og tørker støv/tømmer søppel på kontoret innimellom. Samt at noen sørger for uendelige mengder med sjokolade i butikken.
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Sykepleier! Har stor respekt for arbeidet deres, men jeg klarer ikke tanken på å arbeide tett opptil syke mennesker
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Barnhageansatt(Hva er det "riktige" ordet?), jobbe i butikk...., Renholder, hjelpleier (er sykepleier selv, men kunne ikke tenke meg å være hjelpepleier....) Sikkert masse annet også, men det jeg kom på i farta... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Jeg kunne ikke vært selger (på telefon eller "oppsøkende"/slitsom).
|
|
|
#15 |
|
Free Toy Inside!
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Jeg kunne ALDRI tenke meg å flippe burgere på MCD eller BK... fysja!!!
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Jeg har jobbet som
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
|
|
|
#18 |
|
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?Jeg hadde aldri klart å jobbe som vindusvasker på SAS hotellet ,da hadde jeg dævva av skrekk
|
|
|
#19 |
|
Ikke fullt så fin
|
Jeg kunne ikke ha jobbet som telefonselger, nei. Hadde ikke klart å selge noen ting. Og hadde sikkert begynt å grine hvis noen hadde kjeftet på meg.
|
|
|
#20 |
|
Ikke fullt så fin
|
Det gatekjøkkenet hjalp til med å putte 35 kilo ekstra på den allerede for store kroppen min.
|
![]() |
|
|