Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ønsker du deg til jul?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 13:38   #21
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.812
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Kommer på ett ønske da - ekstern blits til speilrefleks'en.

Jeg også vil ha!!!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 14:40   #22
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg en pengebok, hansker, bøker og sjokolade.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 17:47   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.956
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Gavekort på spa

Mobiltelefon

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:06   #24
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Vet ikke jeg,
kommer ikke på noe.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:28   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.380
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

En ordentlig fin og god penn ønsker jeg meg, som ligger godt i hånden og flyter godt over arket. Jeg kjøpte en fra Acme på opphørssalg i vår en gang, men Lillegutt greide dessverre å miste den i gulvet så en liten del brakk.

Og så ønsker jeg meg alltid pene smykker og øredobber, og skjerf, og selvsagt bøker og filmer. Og noen nye objektiver til kameraet, men det er dyrt. Og et sukkertermometer, kom jeg plutselig på. Og gavekort på hudpleie, fotpleie, massasje og slikt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:33   #26
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg nye langrennski , ny allværsdress og en stor god tekopp!

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:34   #27
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Kunne ønsket meg masse, men det eneste jeg ønsker er tid med barna og mannen min, og kanskje en sydenferietur med dem. Da hadde alt vært perfekt.

Jeg burde ønsket meg nytt kjøkken (har et fra 1956), men det er bare materielle ønsker.... Vi har en ganske lav standard, men vi har det hjemmekoselig og det er viktigst. Det er nok av de som streber etter rette merker på glass, serviser osv. Det er ikke viktig....

Jeg får ikke julegaver i år. Jeg har en gave fra en venninne. Jeg har fått penger fra min mor og far. Kjøpte meg innesko for de pengene. Trengte det. Jeg klarer meg fint uten gaver. Barna får og det er flott. Det viktigste med julen er å være sammen. Det er den største gaven for meg.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:38   #28
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.854
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

I år har jeg faktisk ingen ønsker.

Årsaken til det er at jeg i høst har vært under utredning for kreft i eggstokkene, og heldigvis viste det seg å være en godartet cyste. Men det tærte på å gå gjennom mr-undersøkelser, vente på blodprøvesvar fra radiumhospitalet og flere legetimer hos gyn.pol. Det var litt over en uke å vente fra jeg fikk beskjed om at dette måtte de sjekke nærmere, til jeg heldigvis fikk en positiv beskjed om at dette sannsynligvis var godartet. (det at de satte igang systemet så raskt skremte meg veldig, da jeg forstod at dette kunne være alvorlig)

Nå er jeg i rekovalens etter operasjonen der cysten ble fjernet. En ganske stor operasjon som heldigvis gikk veldig bra. Jeg er derfor utrolig takknemlig for at at jeg er frisk, og det er julegave nok.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:32   #29
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har ønsket meg denne (og vet at jeg får den, fordi jeg har vært å lagt den av ) Meget praktisk her jeg bor

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 21:22   #30
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.994
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Hvilke butikker fører Ilse Jacobsen regnfrakk? Jeg ønsker meg nemlig regnfrakk...

Bortsett fra det har jeg fått samme ønskeliste som mamma og pappa alltid hadde - snille barn. Jeg er nemlig så innmari lei av neiene og diskusjonen med sønnen min. Han er tre og et halvt. Og så vil jeg så gjerne at han skal være og bli en snill gutt.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:08   #31
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker at snuppa mi ble frisk, altså et mirakel.
Og at vi slapp sykehus nå i høytiden.
Det har jeg ønsket meg i 3 år nå.
Forhåpentligvis får vi perm i år, i hvertfall julaften og noen av dagene rundt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:14   #32
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

I år har jeg faktisk ingen ønsker.

Årsaken til det er at jeg i høst har vært under utredning for kreft i eggstokkene, og heldigvis viste det seg å være en godartet cyste. Men det tærte på å gå gjennom mr-undersøkelser, vente på blodprøvesvar fra radiumhospitalet og flere legetimer hos gyn.pol. Det var litt over en uke å vente fra jeg fikk beskjed om at dette måtte de sjekke nærmere, til jeg heldigvis fikk en positiv beskjed om at dette sannsynligvis var godartet. (det at de satte igang systemet så raskt skremte meg veldig, da jeg forstod at dette kunne være alvorlig)

Nå er jeg i rekovalens etter operasjonen der cysten ble fjernet. En ganske stor operasjon som heldigvis gikk veldig bra. Jeg er derfor utrolig takknemlig for at at jeg er frisk, og det er julegave nok.

Skjønner deg veldig godt. Måtte også fjerne en cyste i sommer for å sjekke ut at det ikke var kreft. Etter at jeg har hatt brystkreft med spredning så er alt som har med sykehus og sjekking å gjøre et helvete. Jeg måtte også ta celleprøver av livmorhalsen for å utelukke kreft der. Gikk med blødninger i 4 mnd.

Man lærer å verdsette det viktigste som fins, god helse og sine kjære. Leve i nuet og elske livet....

Godt alt gikk bra. Nå kan du slappe av og nyyyte julen

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:50   #33
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.999
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg deler til et PP-servise jeg sparer på og Telesølvdeler.

Bøker og musikk.

Nytt årssett til A-planen min.

Ellers ikke stort i grunnen. Jeg får ikke så mange gaver av kjøpesorten, men mange slike som ungene lager og de er de flotteste.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 00:03   #34
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.348
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Har alt fått den gaven jeg ønsket meg av mannen, da den var så praktisk på turen til Gran Canaria med snuppa:




Ellers ønsker jeg meg bøker. barnehageproduksjoner, glade barn og julefred.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 20-12-06 kl 00:16.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 00:11   #35
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg i grunnen ingen ting i år.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no