Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 19:32   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Jeg er inne hos deg nå.

Gammel 16-04-09, 19:51   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg ser nå at solsikkene sikkert blir modne litt senere enn antatt, så det blir vel natteravnene som får kjempe om den

Det er mange og jo. Måtte inn å kikke litt igjen.

Gammel 16-04-09, 19:55   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Da har kisha høstet poteter hos meg og jeg fikk jaggu solgt potetene med en gang gitt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 19:57   #4
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det er mange og jo. Måtte inn å kikke litt igjen.

Ja, det er visst 169 crops x 71 coins = 11999

Gammel 16-04-09, 20:14   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ja, det er visst 169 crops x 71 coins = 11999

Oi..

Gammel 16-04-09, 20:26   #6
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

*********** GARDENPARTY**********

Patsy og undertegnede inviterer til gardenparty i hagen til Iset i kveld klokken 22:00. Nå er dette egentlig ikke avklart med vertinnen selv, men siden alle skal stille med litt tapas og minst en flaske vin, tipper vi hun overlever.
Det er ikke lov til å spise dyrene hun har, ikke lov til å herpe siloen og man må love å tråkke forsiktig i åkrene hennes.
Kaninen er litt lettskremt, så kos litt forsiktig med den er dere snille.

Her kan alle skaffe seg nye folk på buddylisten sin!

Skulle det ikke passe for Iset å arrangere dette treffet, kan det godt flyttes over i min hage, men jeg har bare 13 på nabolisten min, og jeg regner med at det er fler hos Iset.

Med vennlig hilsen Knerten

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 20:06   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en fem-seks solsikker som er ferdige om få strakser. Står på 99% nå, så de er vel ferdige om en times tid, tipper jeg.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 20:31   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 20:32   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Kult! Vi gleder oss!

Gammel 16-04-09, 20:43   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haha! Jeg kommer!!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 20:57   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Stiller! :hypper:

Gammel 16-04-09, 21:06   #12
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer hvis jeg får barnevakt.

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har en fem-seks solsikker som er ferdige om få strakser. Står på 99% nå, så de er vel ferdige om en times tid, tipper jeg.

Jeg står hos deg nå.

Gammel 16-04-09, 21:24   #13
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg er jammen klar for partyparty!

Rug er aktiv nå  
Gammel 16-04-09, 21:25   #14
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Noen som har lyst til å høste litt pottiser hos meg?

Rug er aktiv nå  
Gammel 16-04-09, 21:27   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer

Gammel 16-04-09, 21:30   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Åååh, for sen.

Gammel 16-04-09, 21:34   #17
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Oups. Har eg fornærma deg Inter ?
Vær obs på at eg ikkje alltid er der sjølv om det står det. Har nokre unger og ein mann som forlanger at eg gjer noko her i huset til tider.

Gammel 16-04-09, 21:58   #18
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Oups. Har eg fornærma deg Inter ?
Vær obs på at eg ikkje alltid er der sjølv om det står det. Har nokre unger og ein mann som forlanger at eg gjer noko her i huset til tider.

Neida ikke fornærma i det hele tatt. Vi fikk jo tatt det igjen.

Gammel 16-04-09, 21:40   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Majsa: Nå er jeg der også! Er du i live, eller er du borte fra pcen? Har ansatt deg nå.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 22:23   #20
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Tove, fest hos Iset.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.