Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nick og musikk

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 18:16   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nick og musikk

Jeg har det også sånn med en del nick, men akkurat nå kom jeg bare på Elinblu / Blue Velvet.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:32   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får en mer plagsom sang en blue velvet på hjernen av Elinblus nick

(Kilde: youtube.com)

Gammel 15-04-09, 22:32   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg hører "jeg er en eeeeenhjørning" hver gang jeg ser Enhjørning.

Det er visst ganske vanlig, har jeg hørt.

Gammel 15-04-09, 23:03   #4
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det er visst ganske vanlig, har jeg hørt.

Ja det vil jeg tro.

Gammel 15-04-09, 22:20   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg beklager på det groveste for all mulig assosiasjon jeg må ha plaget mine medforumister med.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 22:24   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg beklager på det groveste for all mulig assosiasjon jeg må ha plaget mine medforumister med.

Jeg skulle akkurat til å skrive at du har å holde deg borte fra denne tråden. Kvelden er spolert.

Gammel 15-04-09, 22:24   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Du er en av dem som i høyeste grad fortjener fiskedask.

Gammel 15-04-09, 22:28   #8
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Når jeg ser Elinblus nick, begynner jeg som regel å nynne på REMs Nightswimming. Mener å huske at det er en av bluens favorittsanger, og at du hadde en linje av den som tittel en periode?

Gammel 15-04-09, 22:29   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Når jeg ser Elinblus nick, begynner jeg som regel å nynne på REMs Nightswimming. Mener å huske at det er en av bluens favorittsanger, og at du hadde en linje av den som tittel en periode?

Det stemmer, du husker godt! Det er kanskje snart på tide med ny tittel - få ting kunne vel passe bedre enn "deserves a quiet night". (Var det den linja jeg hadde sist også, tro?)

Gammel 15-04-09, 22:32   #10
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det stemmer, du husker godt! Det er kanskje snart på tide med ny tittel - få ting kunne vel passe bedre enn "deserves a quiet night". (Var det den linja jeg hadde sist også, tro?)

Av og til legger det seg total unyttig informasjon på harddisken i hodet, og det er kul umulig å få det ut igjen. (Det blir vel ikke noe lettere etter denne tråden. ) Hvorfor kan jeg ikke heller huske viktige ting, som hvor jeg la husnøklene og avtalene jeg har neste uke og sånn?

Gammel 15-04-09, 22:31   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jøss min egen sang jo.

Gammel 15-04-09, 23:08   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett bilde av deg, og vet at du er mye søtere enn Bjarne Brøndbo.

Gammel 15-04-09, 23:18   #13
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

:later som om jeg aldri har hørt mumriks kommentarer om aperæv:

Gammel 16-04-09, 20:55   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Gammel 16-04-09, 20:57   #15
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg skulle akkurat til å skrive at du har å holde deg borte fra denne tråden. Kvelden er spolert.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Du er en av dem som i høyeste grad fortjener fiskedask.

Til mitt forsvar er navnet basert på et feilhusk fra lenge tilbake og jeg insisterer i tillegg på at det skal uttales rajraj med et litt sint trykk på ra-ene. Da blir det ikke så trøndersk, vel?

Gammel 16-04-09, 21:03   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

DDE er noe av det grelleste, fæleste, ekleste, grusomte og mest fyttirakkærnste som finnes på "musikkfronten" (hermetegnene fordi DDE ikke anses som musikk i mine ører), og du burde vært utsatt for kampsport for å være årsak til assosiasjoner rettet mot DDE.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.