|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her var det hårpynt, nok ei Surremusbok og en småfolk-hund.
#162 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det bøker: "De utrolige" til storebror og dyrebok til lillesøster, litt større suksess enn gårdagens kongler og fargelim - mor hadde glemt glitteret så da ble det bare tull
#164 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I går var det sjokolade, men den ble rotert litt rundt på kalenderen ettersom han var kokko nok.
#166 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Full krise, sjokoladen dukket opp i dag. Dette skulle jo være en kalender der det kun var godteri på lørdager, men sånn går det når jeg surrer |
![]() |
![]() |
#167 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk de hver sin liter med badeskum.
#168 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Jeg fikk en sånn IQ-test av min bedre halvdel. Dere kjenner sikkert til disse treklossene/ringene/trådene som ofte ligger i bokhandelen. |
![]() |
![]() |
#170 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Sånn tredukke inni tredukka inni tredukka inni tredukka (husker ikke hva de heter). Problemet var bare at jeg ikke prøvde den før jeg kjøpte den og vi får bare opp den ytterste, neste sitter bom fast. |
![]() |
![]() |
#171 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?De tre vise menn |
![]() |
![]() |
#172 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her var det årets "store" kalenderdag. Siste morra hjemme for ungene før jul; de drar til faren i ettermiddag og skal være der til julaften kl 15.30. Så da fikk de litt mer enn vanlig i kalenderen - en pakke hver under treet. Gutten min fikk Hotwheels-motorsykkel som han har ønska seg lenge, og jenta mi fikk en pakke med sånn "Dancing Shoe Fairies". Begge var ekstatiske, og det er så godt med unger som viser takknemlighet for gaver som jo i den store sammenhengen er små og billige (50 kr stk). Gutten min var tusen millioner, millioner, millioner, millioner, MILLIARDER, millioner, millioner glad.
#173 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?To små nissesjokolader. Den ene fikk jeg.
#175 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Tegneblokker til de store og en småfolk-sirkusapekatt til lillemann.
#176 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag er den en bok med bilder av ulike kjøretøy og klaffer der lydene til de ulike står beskrevet. Tipper det blir en hit når ztjerna kommer fra barnehagen og får åpnet den |
![]() |
![]() |
#177 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det en lommelykt. Eller Lysh, som det heter. Det er veldig gøy å lyshe under bordet.
#178 |
blid
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Pastill-esker her i dag (Lacerol). I morgen blir det kjærlighet på pinne og på julaften blir det gullvesker. Med gullsko go gull-hårpynt til julekjolen så må man jo ha gullveske også
#179 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Jeg tror jeg er den i familien som er mest begeistret for kalendergavene i år, selv om det også er en superslager hos Eivind.
|
|