Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 13:00   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?

Altså, har de blitt større i størrelsene sine igjen? Noen andre enn meg som har tenkt over det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:01   #2
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?

Fin kokettering, Alfa Charlie.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:04   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de ikke alltid vært ganske store i størrelsene, da?

Gammel 29-04-09, 13:27   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eyh, det var ikke ment som kokettering, størrelser er et usedvanlig relativt begrep, og jeg har lagt på meg i det siste, ikke motsatt. :presiserer:

Mest et spørsmål fordi jeg ikke fikser prøverom, og lurer på om jeg må begynne å PRØVE klær igjen. :urk:

Gammel 29-04-09, 13:29   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sjelden handlet på Cubus i grunn, men når jeg har så synes jeg størrelsene varierer veldig? Der også kan jeg vel si.

Jeg synes mange av barneklærne er smale. Men topper og sånn synes jeg jevnt over er ganske normale.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:42   #6
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vet ikke om de er blitt større enn før, men jeg synes i det siste at jeg har måttet ned en størrelse ift normalt :hjelpsom:

Gammel 29-04-09, 13:46   #7
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Eyh, det var ikke ment som kokettering, størrelser er et usedvanlig relativt begrep, og jeg har lagt på meg i det siste, ikke motsatt. :presiserer:

Mest et spørsmål fordi jeg ikke fikser prøverom, og lurer på om jeg må begynne å PRØVE klær igjen. :urk:

Jeg tror deg. Kunne bare ikke dy meg.

:fellowprøveromhaterogdittobomkjøper:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:47   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Kanskje det er passformen som gjør det.

Gammel 29-04-09, 14:10   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jepp, det tror jeg at de har.
Forvirringen ved handletur er dermed komplett etter at jeg gikk ned en størrelse eller to i fjor.
Nå aner jeg ikke slett ikke hvilken størrelse jeg skal satse på, og må prøve alt.

Gammel 29-04-09, 14:12   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der er store i størrelsene nå hvertfall. Jeg finner sjelden noe på tilbudsstativene som er passelig, kan jo ta svømmeknappen i alt. Synes passformen deres er rar også.

Gammel 29-04-09, 14:12   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ofte Cubus sine klær har en tendens til å være litt "uformelige"?

Gammel 29-04-09, 14:40   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg synes ofte Cubus sine klær har en tendens til å være litt "uformelige"?

Jah, og det er de klærne jeg trives best i. :boms:

Hettegensere og slække bukser!

Gammel 29-04-09, 15:25   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jah, og det er de klærne jeg trives best i. :boms:

Hettegensere og slække bukser!

Jeg tenkte mer på at trøyer og topper fort mister fasongen etter vask. Blir slapp liksom.

Gammel 29-04-09, 15:35   #14
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes de er veldig store i størrelsen nå i hvert fall. Har aldri handlet spesielt mye der, så kan ikke uttale meg om hvordan det var før. Men jeg kjøpte en hettegenser der for et par uker siden og sett bort i fra at jeg ikke får den igjen nå, av naturlige årsaker , så var den veldig stor ja. Jeg måtte ha XS og den var romslig, jeg er normalt en ganske "bænkers" S/36.

Gammel 29-04-09, 15:52   #15
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syns de har blitt større på størrelsene. Bruker M-L i bukser, men måtte ha S i (jogge)bukse på Cubus.

Gammel 29-04-09, 15:56   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes i grunn det er fint at Cubus har litt romslige størrelser. Ihvertfall på bukser.
Må gjerne gå ned en størrelse eller to ifht til hva jeg bruker til vanlig. Og det gjør jo ingenting føler jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 16:06   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nå får jeg nok ikke på meg Cubusbukser, men da jeg gjorde det var fasongen ofte feil. Trang nedover og vid i livet.

Gammel 29-04-09, 17:19   #18
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Jeg finner sjeldent noe på cubus, dersom det passer i butikken så passer det garantert ikke etter noen vask

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 17:45   #19
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

De er som andre sier over her litt romslige i størrelsen. Det er greit jeg har gått ned i vekt i det siste men noe xs er jeg ikke andre plasser enn hos Cubus

Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 17:52   #20
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Har Cubus ok klær for voksne?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.