Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 16:33   #21
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Pene barn, C27. Og fin jakke. Vi har kjøpt dressen med helbrunt nede og striper på overkroppen. Synes den er kjempefin!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 17:49   #22
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Pene barn, C27. Og fin jakke. Vi har kjøpt dressen med helbrunt nede og striper på overkroppen. Synes den er kjempefin!

Takk søte du.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:39   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.883
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Opprinnelig lagt inn av Rabarbra, her.

Kjenner at jeg blir litt skep på å kjøp den nye Reimadressen nå... Det er de nye vårdressene med litt annerledes stoff, for eksempel de med striper på overdelen? Jeg har vært SUPERFORNØYD med Reima så langt. Gutten min har aldri blitt kald og er sjeldent våt, men nå føler jeg at jeg må høre med flere folk ang. de nye dressene.... Noen her inne som er fornøyde med de nye fra Reima??

Vi har ei som har reima sin stripete vårdress i barnehagen, vi er veldig fornøyd med den , både personale og foreldre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:15   #24
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Jeg kjøpte Reima vårdress for første gang nå i vår og vi er hittil veldig fornøyde. Vår dress har striper på overkroppen og er helt vanntett, slik den skal være.

Når det gjelder reklamasjon, så kan du jo late som om du har kjøpt den i en butikk i nærheten, hvis de selger den aktuelle typen da? Evt late som om du har fått den i gave og ikke har kvittering.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:42   #25
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Ja har tenkt på det.
Men har sendt mail til butikken i Sverige og hørt om dem har en
måte vi kan løse det på.
Og så skal jo Reima bedriften selv kontakte meg om 14 dager. Så får krysse
fingrene for at det går rett for seg.

Jeg også tror at det er produksjonsfeil. Når til og med knappen spretter av liksom.
Reima er da kjent for bedre kvalitet enn det!!
Selv om det nok ikke blir Reima med det første her igjen.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:50   #26
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Jeg er sjøl spent på hvordan dressen holder seg. Har hittil brukt TTH på alle tre og vært ganske fornøyd. Unntatt med de dressene jeg kjøpte for et par år siden, de trakk vann på innsiden. Dette er visst utbedret nå, men det visste jeg ikke. Derfor skiftet jeg til Reima.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:58   #27
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Jeg vet ikke om du har sett bildene jeg har lagt ut i Shoppingtråden?

Jeg kjøpte Reima først pga de nydelige fargene, men så skjedde dette.
Nå har jeg kjøpt TTH vårdressen. Den er bare genial. Iallfall vært det til
nå. Brukt fredag, lørdag og søndag.
Vært ute fra 10.00 til 19.00 alle dagene.
I barnhagen fikk de han til virkelig å leke i vannet og han var knusk tørr.
Ikke fuktig inni en gang.
Jeg er stor TTH tilhenger da. Det skal sies.
Hatt vinter dresser derfra i år. Og begger guttene har liggende
sett klare til vinteren igjen. Både dresser og to delt fra TTH til begge to.

Vinterdressen vi har hatt i år har bare slått alt annet jeg har hatt på
mine unger. Men det er jo delte meninger om TTH også. Så man kan
vel være uheldig uansett hva man kjøper.
Synes bare reima har noe dårlig service.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 22:01   #28
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Og selvfølgelig kan TTH trekke vann til uka for alt jeg vet, men Reima dressen vi startet med, som jeg nå prøver å lever tilbake, trakk vann etter 5 gangers bruk. Så
TTH leder i denne omgang. Iallfall om man hadde samenlignet bruken.
Har god tro på den vi har nå.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 22:22   #29
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Høres ut som THH er vinneren, ja. Kommer nok til å kjøpe det til vinteren, for på vinterdressene har jeg kun positiv erfaring.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 22:33   #30
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Høres ut som THH er vinneren, ja. Kommer nok til å kjøpe det til vinteren, for på vinterdressene har jeg kun positiv erfaring.

Ja i alle fall målt opp mot Reima utgaven jeg har liggende her nå.
Krysser fingrene for at det ordner seg og at dem tar den tilbake.
Tiden vil vise.....

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 15:25   #31
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Vil bare fortelle at Reima dressen nå er lever og jeg har fått tilbake pengene for den.

Jeg dro tilbake til Sverige i dag og leverte den inn. Det var ingen kommentarer. Hun som jobber i butikken ringte Reima og hun fikk beskjed om å betale meg penger og selv sende inn dressen.

Reimas hovedkontor tilbydde faktisk å selv se på den, selv om det ikke var vanlig prosedyre. Men slapp å sende den inn til dem da det passet med en Sverigetur i dag.
Godt å vite at den nå ikke lengre henger til ingen nytte i skapet her, og lommeboken min har fått et ekstra påfyll.

Så det hjelper iallfall å ikke gi seg, de hjelper en til slutt!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 15:35   #32
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med reklamasjon på ReimaTec?

Så bra du fikk igjen pengene.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no