Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-09, 13:36   #61
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Jeg har vel et ganske normalt kosthold, og tror jeg jevnt over spiser ganske sunt.
Men i tillegg til det spiser jeg sjokolade og potetgull, drikker brus og spiser smør på brødet. Dersom det serveres kaker spiser jeg så mye jeg har lyst på.
For å være helt ærlig har jeg ikke noe ønske om å endre denne (u)vanen. Jeg må si at min livskvalitet er bedre når jeg unner meg selv denne gleden som er viktig for meg.

Jeg er nok litt overvektig, men trener og er aktiv og fungerer godt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 14:07   #62
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Man kan kanskje ta det ille opp om man da er større enn deg igjen? Altså at så stor som deg så er man fin, men de som er større...

Jeg tror jeg skjønte den interne mellom deg og Divine da, og føler meg ikke støtt.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 14:09   #63
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.791
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.


Jeg tror jeg skjønte den interne mellom deg og Divine da, og føler meg ikke støtt.

Ja, jeg mente i alle fall IKKE å insinuere at overvektige ikke kan være fine. Så jeg beklager dersom noen tolket passiaren mellom smilefjes og meg på den måten.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 14:12   #64
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Man kan kanskje ta det ille opp om man da er større enn deg igjen? Altså at så stor som deg så er man fin, men de som er større...

Jeg tror jeg skjønte den interne mellom deg og Divine da, og føler meg ikke støtt.

Ække sååå mange som er så mye større enn meg.

Jeg ser hva du mener. Jeg mente heller ikke å støte noen.

  Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 14:36   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Man kan kanskje ta det ille opp om man da er større enn deg igjen? Altså at så stor som deg så er man fin, men de som er større...

Noen synes jo ikke veldig stor fedme er særlig pent, det er vel en "smakssak".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 18:35   #66
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Noen synes jo ikke veldig stor fedme er særlig pent, det er vel en "smakssak".

Den ser jeg. Jeg er i kategorien fedme selv, men jeg liker jo ikke meg selv, så da kan man jo argumentere for at jeg ikke liker andre som faller inn i samme kategorien heller.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 18:39   #67
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Den ser jeg. Jeg er i kategorien fedme selv, men jeg liker jo ikke meg selv, så da kan man jo argumentere for at jeg ikke liker andre som faller inn i samme kategorien heller.

Jeg har mindre toleranse for fett på egen kropp enn på andres. Andre kan være vakre med langt mer fett på kroppen enn jeg kunne godtatt for min egen del. Det skjer noe med meg når fettprosenten går opp, liker ikke det. Det handler om følelser, men ikke bare.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 19:06   #68
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg har mindre toleranse for fett på egen kropp enn på andres. Andre kan være vakre med langt mer fett på kroppen enn jeg kunne godtatt for min egen del. Det skjer noe med meg når fettprosenten går opp, liker ikke det. Det handler om følelser, men ikke bare.

Du høres ut som meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no