|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?Var aktiv på NM før FP kom. Har ikke slettet profilen min på NM men er der ytterst sjeldent. Ellers er jeg også på Englesiden. Et 100 % lukket forum for oss som har mistet et barn. Og på et par andre steder også men veldig lite.
|
|
|
#4 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor mange forum er du på?Er på DG i tillegg (tvillingforum). Er registrert på NM også, og er innom og leser hustråder innimellom.
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor mange forum er du på?Hm, jeg er på 6 + Facebook.
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange forum er du på?Men hvorfor er dere såpass mange steder? (Dere som er det.) Har dere venner der? Er det forskjellige interesser og behov som blir dekket de ulike stedene? Jeg tenkte at NM egentlig var ganske likt FP. (OK, kanskje FP er litt bedre, men sånn summa summarum.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Hvor mange forum er du på?
Jeg er på NM fordi jeg har baby, rett og slett - og var aktiv i terminklubben på SM. Har blitt kjent med en del folk der. Det samme gjelder de andre foraene "mine".
|
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Jeg er mest på babyporten, det pga at barselklubbene til ungene mine er der. Særlig storesøster sin klubb har jeg blitt veldig knyttet til, vi har 'hengt sammen' i 6 år.
|
|
|
#9 |
|
Peppy!
|
Forskjellige behov ja. Jeg er på tre forum. Det ene stedet er relevant i forhold til adopsjonen vi står oppi (her leser jeg mer enn jeg skriver), og et amerikansk forum bruker jeg fordi det tidvis er noen ganske morsomme diskusjoner rundt politikk, økonomi og denslags. Der også leser jeg mye mer enn jeg skriver. FP er hjemmeforumet mitt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er nok registrert på fjørti forum, både barnerelaterte og hobbyrelaterte, og noen av dem har jeg vært periodisk aktiv på tidligere, men er bare her og på et bittelite lukket forum nå for tiden. Føler ikke at jeg har tid til mer. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange forum er du på?Kan man si at it`s learning er et forum? Sist redigert av rine : 30-05-09 kl 09:28. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er registrert en del steder men er hovedsaklig her. At folk er registrert og aktive både her og på NM synes jeg ikke er så rart, så lenge de aller fleste som kom hit den første tiden var NM-aktive. At noen på FP synes at NM er et fjottete forum behøver ikke å bety at alle synes det. At man synes et forum er fjottete behøver ikke å bety at man ikke deltar der.
|
|
|
#17 |
|
weird
Jepp.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på 4(5) forum, pluss facebook.
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg har ørt-og-fjørti forum-medlemskap, men pleier bare to av dem jevnlig.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på et par-tre andre forum. Hit kom jeg fordi mange av vennene mine er her :etterdilter: |
|
|
|
![]() |
|
|