|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt? | |||
| Under 1 år - helt nytt |
|
20 | 10,70% |
| 1-5 år |
|
69 | 36,90% |
| 6-10 år |
|
30 | 16,04% |
| 11-17 år |
|
18 | 9,63% |
| 18-25 år |
|
21 | 11,23% |
| Eldre enn 25 |
|
29 | 15,51% |
| Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Da er det bare å røske i vei.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Huset ble bygget i 1995 og det er kjøkkenet også. Vi byttet benkeplater, fliser og knotter da vi flytta inn. Det fungerer greit, men jeg ønsker meg jo nytt.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vi flyttet inn i vår nåværende leilighet i februar i fjor. Da var hele bygget helt nytt, men nå er det jammen mer enn et år siden.
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Det er under ett år gammelt. Det jeg kastet ut var fra 1990, men det var et billig kjøkken, ikke var det fint heller. De som bygde slapp opp for penger og gikk for det billigste de kunne finne tror jeg.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt kjøkken i Norge er fra 1963, men min mann har satt ny finér på det så det er ikke mange som oppfatter at det er så gammelt. Det er nå klart for utskiftning når vi kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?
Jeg tror jeg vinner. 1952 her, uten opplegg til oppvaskmaskin.
|
|
|
#11 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Det er seks år, tror jeg, omtrent billigste sort man får på IKEA. Det som var i huset før var fra tidlig åttitall, slitt og upraktisk, blant annet var overskapene så grunne at det ikke var plass til noe som helst i det. Vi har planer om ombygging av huset om noen år, og da ryker enten hele eller deler av kjøkkenet og blir erstattet at nytt og da smeller vi til med litt høyere prisklasse enn det vi har nå. Jeg er ikke spesielt imponert over holdbarheten til IKEA-kjøkken for å si det mildt.
|
|
|
#12 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Kjøkkenet vårt er snart 10 år. Heltre benkeplate, mørkbeis/lakk. Dørene er hvite profilerte. Takhøye vitrine overskap. Jeg er veldig fornøyd med kjøkkenet og skulle jeg byttet hadde jeg nok gått for noe av det samme. Det er ikke Ikea kjøkken, men likner Lidingø. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?vårt er et Invita kjøkken. Det er 9 år og noen mnd, lys vaniljefarget. Og ikke antydning til slitt/ødelagt. Holder glatt i 10 år til vil jeg tro
|
|
|
#14 |
|
Unik
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Litt usikker faktisk. Rundt ein 5 år kanskje. I alle fall deler av det. Men det er knøtt lite og ikkje særlig praktisk. Har lyst til å forandre på det, men det blir ikkje med det første.
|
|
|
#15 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vi kjøpte huset vårt i 2002, og da hadde de forrige eierne pusset opp kjøkkenet året før. Så, det er 8 år gammelt. Ikke helt min stil, men vi skal male tak og vegger til høsten, og legge på ny flis. Så, da kan jeg slå meg til ro noen år, for kjøkkenet er pent, bare ikke helt meg.
|
|
|
#16 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Byttet kjøkken for 4 år siden, da vi flyttet hit. Kjøkkenet vi flyttet til var fra huset var bygd i 1964(?), og fantes ikke praktisk.
|
|
|
#17 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Relativt gammelt.
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt er fra 1979, men det er et solid og pent brukt kjøkken med glatte eikedører. Vi har byttet benkeplater, knotter og vask og lurer på å male dørene. Selve innredningen får stå lenge til tror jeg, den er minimalt slitt.
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Fire år gammelt, like gammelt som leiligheten. Det er veldig, veldig fint.
|
![]() |
|
|