|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sånne kurver som er så moderne nå ...Tenkte å kjøpe en å ha på badet å rulle sammen håndklær å legge oppi. Såg det i et interiørblad og synes det var veldig fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå...Hmmmm, kan tenke meg at Åhlèns har sånne ting |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Jeg har noen hvite på mitt bad og de er kjøpt på Ikea.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Coop Obs. De selger ofte i pakkeløsninger med en stor og to små eller noe.
![]() |
#6 |
nygift
|
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Nå er jeg kjempe nyskjerrig på hvordan kurver det er snakk om, bilde anyone??
![]() |
#7 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Prøver å lete etter bilder men finner ikke noe særlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Vi har kjøpt på Coop Obs, Bohus og Skeidar. Vi har lite soverom og har laget en bred hylle høyt oppe på langveggen med slike kurver.
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Eneste jeg har sett er dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Jeg har flere typer slike kurver som kan passe til formålet ditt. Noen er kjøpt på Jysk, og noen på Ergo. Sist redigert av Left : 09-06-09 kl 23:48. |
![]() |
![]() |
#12 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...http://viewer.zmags.com/publication/...2a#/bc31bf2a/1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...http://www.jysk.no/210/232/503/ag/catalog/
![]() |
#14 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...IKEA har flere flettede kurver. Men tror ikke de har sånne med stoff inni.
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Siden det er sort kurv du vil ha- har du sett på Black design ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...I dag var jeg på Ica maxi, og der har de store sorte kurver med lokk. Tror det er noen små like inni de store. Disse er typen som har stoff inni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Hvor store håndklær kan det være? 50 x 70? Sist redigert av LimboLine : 11-06-09 kl 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Sånne kurver som er så moderne nå ...Takk for mange tips damer!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|