|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?Kjøkkenet vårt er 16 kvadratmeter (tror jeg). Grei størese, da vi har spisestue i tilegg. Sist redigert av Heiko : 21-01-07 kl 00:21. Årsak: jeg får ikke frem bildene selv når jeg fjerner alt etter jpg. Argh!! Hva er galt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?
Sånn, nå har jeg fjernet alt etter jpg og limt det inn i
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?Vårt kjøkken er på ca 18 kvm. Det er 4,7 x 3,9 m. Vi har innredning i L-form langs 2 av veggene. Spisebord med plass til 8 har vi der. Har i tillegg spisestue på stua, så jeg synes kjøkkenet har bra størrelse. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?Tusen takk Majsa! Sist redigert av Heiko : 21-01-07 kl 11:54. Årsak: Jobber hardt med de j***** bildene! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?Kjøkkenet vårt er ganske lite 8-9 m2 knapt gulvplass mellom benker og skap. MEN vi er veldig fornøyd, laget alt nytt i 03 da vi kjøpte huset. Vi har også åpnet opp mye mellom kjøkken og spisestua. Vi har fire barkrakker rundt kjøkkenøya som gjør det mulig å spise der. Savner ikke kjøkkenbord når vi har kjempestort spisestuebrod rett ved siden av. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?Ingenting blir stort når man skal få inn to soverom, kjøkken, bad, stue og gang på 58 kvadratmeter. Jeg antar at kjøkkenet vårt er omtrentlig 8 kvadratmeter.
|
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Telemark
![]() |
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?Kjøkkenet vårt er på 20,7, dette er mitt drømme kjøkken. Spise plass til 8-10 personer, godt med benkplass og fortsatt god plass til lek og arbeid. Fikk nytt hus nå i januar så jeg er ikke vandt med så store forhold fra tidligere, derfor er jeg sikkert ikke så kravstor heller. Har ikke stilige løsninger men har et kjøkken jeg har blitt glad i. Har innebygde hvitevarer i rustfritt stål og inngang rett til vaskerommet så bedre trenger ikke jeg det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?Vi har 15 kvm. Stort nok egentlig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor stort er ditt kjøkken?Vårt kjøkken er vel ca. 15 kvadrat. Det var grusomt da vi overtok med noen gyselige skittenbeige fliser, messingventilator og ovn med SCHVÆRE gull/messingknotter. Dessuten var det nesten ikke lys, så vi har skiftet fliser, kjøpt ny ovn med induksjonstopp
|
![]() |
|
|